Gå til innhold

Da var vogna i boks:) emmaljunga limited edition..dere da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En brukt, helt gratis Simo vogn. :) Fikk med en gratis Voksi pose også.

Selve vognen er helt kurant mens bagen er som ny.

Veldig fornøyd =)

Har egentlig kjøpt alt brukt jeg da. Bare sengetøy og klær jeg kjøper nytt.

Annonse

Gjest Aprikos Syltetøy

Emmaljunga,vet ikke helt hva den heter, men den er fra 2010, hvit. Mamma og pappa kjøpte den til oss bare en uke etter jeg fortalte dem at jeg var gravid :P Noe tidlig mener nå jeg, men den er driitfin :) Overivrige besteforeldre ;)

Har simo kombi fra forrige baby, så blir nok å bruke den. Mest lyst til å kjøpe teutonia husker ikke hva mer den heter, mistral eller noe sånt kansje. Må uansett ha ei til vogn til barnehage så får prøve å godgjøre mannen litt, ha ha

Annonse

Her har vi simo kombi etter gutta, og en babyactive jet duo. Bagen på babyactiven er ikke stor, 77 cm i madrassmål, men får baby ved årsskifte så da er bagen mer enn stor nok fram til sommeren og vi kan ta i bruk sportsdelen. Neste vinter blir det å bruke simo'n :) Bagen på Babyactiven har vi ikke brukt før så gleder meg masse til å få tatt den i bruk :) Jeg gleder meg såpass mye at jeg i min gravidgalskap har montert bagen på vogna og lagt en dukke oppi, bare for å se hvordan det vil bli med en baby oppi der :P

Her har vi en emmaljunga citycross 2011 modell etter snuppa. Er kanon fornøyd med den så den blir ikke bytta ut :)

Eneste er athun bruker den enda til å sove i så må vel investere i ei evt tvillingvogn eller sovevogn til henne. Men da blir det brukt.

Her har vi simo kombi etter gutta, og en babyactive jet duo. Bagen på babyactiven er ikke stor, 77 cm i madrassmål, men får baby ved årsskifte så da er bagen mer enn stor nok fram til sommeren og vi kan ta i bruk sportsdelen. Neste vinter blir det å bruke simo'n :) Bagen på Babyactiven har vi ikke brukt før så gleder meg masse til å få tatt den i bruk :) Jeg gleder meg såpass mye at jeg i min gravidgalskap har montert bagen på vogna og lagt en dukke oppi, bare for å se hvordan det vil bli med en baby oppi der :P

Hvordan er babyactive vognene? Har selv bestilt en, men har jo aldri sett en annet enn på bilder.. Er så innmari spent!!

Jeg er fornøyd med min jet duo i fargen grønn med alu understellet, ville ha store svingbare hjul foran, mulighet for vendbar sportsdel, og at den ikke var stor, og jet oppfyller de kravene :) Eneste er at sportsdelen godt kunne vært litt lengere, den er bare 86 cm, men minsten på straks 2 kan fremdeles sove i den :)

Ballerina er vel omtrent som simo duo, bare finere farger og mønster :)

Jeg var klar for å prøve noe nytt denne gangen.

Er avhengig av en mindre vogn, så duo edgen måtte vike.

Valget falt på Anna of Scandivania, nytt svensk merke.

Copenhagen Duo, i carbon black.

Vurderte lenge dark khaki, men var kjedelig og gikk for svart..

Er veldig spent og håper den innfrir forventningene. Den har ihvertfall alt jeg ønsket i en vogn. De har fått god kritikk på svenske forum ihvertfall.

Her falt valget på tfk joggster iii. Kjøpte den på baby garage, og prisen ble 6300 kr totalt med toll og norsk moms. Det inkluderer bag, som er den største bagen til tfk med 78 cm liggflate (faktisk en av de største bagene på markedet, større enn mange av bagene på markedet som feks simo, brio og emmaljunga http://shoppemamma.c...or-er-bagen-pa/) og sportsvogndel. I tillegg inkluderer det pumpe, stelleveske, myggnett og to regntrekk.

Synes den virker lett å trille, den veide faktisk hele 7.5 kg mindre enn de vanligste emmaljunga og simo vorgnene. I tillegg til at den var veldig enkel å slå sammen.

Blir spennende å se hvordan den fungerer i praksis. Det var mannen i huset som fant frem til vognen, jeg hadde nok planlagt en mer romantisk og klassisk vogn (beige emmaljunga eller teutonia elegance) for vår lille tulle. Mannen likte overhodet ikke de vognene, synes de var for tunge og feminine.... Slik det ser ut nå tror jeg nok at jeg blir fornøyd også likevel smile.png

Har fått bugaboo donkey hjem i dag! Gleder meg til å sette den opp :)

Hvor får du den fra? Leter etter pakka som heter Bugaboo donkey duo, men finner den ikke i norge og det blir vesentlig dyrere å kjøpe alt vi trenger fra babyshop i deler... Skulle gjerne ha sett den live også, men hvor må man det?

kan jeg spørre om hvor mye du måtte gi og hvor du kjøpte den?

er det så du kan bruke som tvilling/søsken vogn eller er vognen din beregnet til ett barn? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...