Gå til innhold

Hvordan finne ut om man har glemt igjen en tampong??

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mensen for ca tre uker siden....nå har jeg fortsatt veldig menssmerter...tre uker etter....og da jeg hsr i tampong har jeg mere menssmerter enn uten....nå lurer jeg på om jeg kan ha glemt igjen en tampong der inne??noen som har fjort det før??jeg har kjent etter så langt opp jeg kommer, men kjenner kun noe jeg vil tro er livmortappen....åh, skal ldri bruke tampong mer!!!!!!

Fortsetter under...

Om det skulle vært en tampong, så skulle det holde å sette seg på huk og presse litt, mens man fører to fingre opp.

Det kan jo være andre grunner til smerten. Kanskje smart å kontakte lege kontoret?

Og jeg må da bare spørre jeg, hvordan kan man glemme en tampong?! :-o Greit nok, man merker de fint lite, men trodde standaren var å ta ut tampongen når man gikk på do jeg?

Uansett. Kontakt legen du ;)

Om det skulle vært en tampong, så skulle det holde å sette seg på huk og presse litt, mens man fører to fingre opp.

Det kan jo være andre grunner til smerten. Kanskje smart å kontakte lege kontoret?

Og jeg må da bare spørre jeg, hvordan kan man glemme en tampong?! :-o Greit nok, man merker de fint lite, men trodde standaren var å ta ut tampongen når man gikk på do jeg?

Uansett. Kontakt legen du ;)

Skulle ikke være mulig å glemme en tampong nei....hadde en MA i mai...dette er første mens etter den....kanskje smertene har med det å gjøre også....aaaaner ikke....har bare på følelsen at jeg kan ha "glemt" en tampong....selv om det kanskje ikke ville gitt smerter....hmmm

Jeg har glemt en tampong der inne en gang. Hadde akkurat tatt ut tampongen og skulle til å sette inn ny da jeg plutselig kjente en tråd til. Og jammen meg var det ikke en tampong til der inne. Hadde gått med to tamponger uten å merke noenting.

Gjest eelis+kian ♥

Det letteste er å sette seg på huk og kjenne etter med fingrene. Du får ganske god oversikt sånn. Jeg glemte å ta av plashetten på tampongen en gang, oppdaget det etter noen dager, tror jeg. Fikk lirket den ut mens jeg satt på huk i dusjen.

For øvrig trenger du ikke å sendes til røntgen for å finne ut av om det er en tampong eller ikke, en enkel gynekologisk undersøkelse gjør susen :)

Annonse

Sier som #6: Muligens glemt å ta av plasthetta på en tampong? Jeg klarte det en gang, fortsatte med smerter i 2 uker etter endt mens, dro til slutt til en gynekolog, og hun fant problemet fort, plasthetta hadde lagt seg "i sjul" bakom livmortappen, hun fikk den ut, og kunne fortelle at jeg hadde et mindre kjøttsår.. Null sex før etter neste menstruasjon, og kun bruke binn den menstruasjonen som kom.

Etter det sjekker jeg minst 3 ganger, at jeg har fjernet den plasthetta ;)

Nei, har brukt tampax, så ingen plasthette:) men lurer på om det er livmortappaen jeg kjenner???har aldri putta fingra så langt opp der før så vet ilke helt hvordan det kjennes ut.....men hadde det vært en hel tampong der inne syns jeg det er rart jeg ikke kjenner den hvis det er eb der.....

Har hatt sex i ettertid også....vet ikke om tråden kan ha blitt "borte" av det....åh, kjett å ikke vite så må vel barr dra til legen...menssmertene kan vel komme av noe annet også, men har aldri hatt sånne smerter så lenge etter mens....

Gå til legen! Det trenger ikke være helt ufarlig å glemme igjen en tampong, så de sjekker det.

Kjente ei som hadde glemt en tampong en gang, hu fortalte at hu hadde gått på do (noen uker etter) og når hun skulle tørke seg kjente hun at det kom ut noe. Så husket hun tampongen hun hadde glemt. ..

Nei, det er ikke ufarlig....derfor jeg blir litt bekymra....bare legen som får sjekka det ordentlig så klart....så for å slippe å lure får jeg vel bare ringe i morra!lurer fortsatt på om det er livmortappen jeg kjenner der inne.....??noen som har kjent det!?

Annonse

Gjest <3Barn&Engler<3
Nei, det er ikke ufarlig....derfor jeg blir litt bekymra....bare legen som får sjekka det ordentlig så klart....så for å slippe å lure får jeg vel bare ringe i morra!lurer fortsatt på om det er livmortappen jeg kjenner der inne.....??noen som har kjent det!?

Livmortappen er myk, men med en noe hardere kant/tupp.. Den kan sitte paselig langt oppe/nede, eller langt oppe, alt fra dag til dag.. Men (tror) du ville kjenne det om det er livmortappen du tar i, jeg kjener det hvertfall i livmora/tappen, om jeg kommer borti den, eller samboeren gjør det... Om han f.eks støter for langt inn, så kan jeg ha vondt i tappen i flere dager etterpå.

Gjest <3Barn&Engler<3

Er det som menssmerter da????kan være at jeg har rota for mye rundt der inne....at det er derfor det er vondt mener jeg....?!

Hos meg så er det hvertfall det.. Men kan være kjekt med legebesøk, for å være sikker på at det ikke er noe som er galt.

Nei....menssmertene har vart konstant i tre uker....føler nå at det har gått over til litt mildere stikkende smerte....litt vondt i korsryggen innimellom også....hadde ingen smerter før mensen kom....så det er vel ikke pga MAen jeg hadde heller....tok cytotec piller hjemme og aborterte....har vært på gu etterpå og sjekket at alt er ute så kan ikke være rester av det heller....

Gjest <3Barn&Engler<3
Det er ikke eggløsning smerter du har da?

Hun har jo hatt smertene helt siden mensen var over (eller begynte, alt etter hvordan man ser det) og frem til nå, 3 uker etter endt mens.. Man pleier vel å ha opphold mellom mens smerter og EL smerter(?)

Dra til legen! Jeg glemte helt av en tampong en gang, og etter 14 dager syns jeg det var så snodig at det kom små bomullsdotter i trusa hele tiden.... Dytta fingrene opp og kjente en tampong i oppløsning. DET var ett utrivelig legebesøk! Når legen fikk gravd ut det verste, ble rommet fylt av en ubeskrivelig råttEn lukt.. Legen brakk seg, stakkars. Uffamei..

Men hvorfor bruker du tampong når du har termin i desember?
Bruk øynene dine. MA, med andre ord, hun mistet det hun skulle hatt termin på i desember.. Hun sier jo det svart på hvitt her.

Huff, da beklager jeg veldig!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...