Sanna_90 Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Etter knappe 3 og ei halv uke etter uttak av hormonspiralen sitter jeg me ikke mindre enn 4 positive tester i hendene! Å guud hvor glad jeg er!! Trodde det skulle ta mye lengre tid før jeg kunne bli gravid igjen faktisk! men nei! Ikke engang rukket Å ha mensen før jeg ble gravid! Kan ikke fÅ fortalt hvor mye jeg gleder meg til nurket kommer! Men nÅ først skal jeg nyte Å være gravid, og hÅper svangerskapet blir litt bedre enn sist gang! Krysser fingrene! MÅtte bare dele den gode nyheten med dere ( kunne tenke meg Å løpe rundt og fortelle det til alle, men skal prøve Å vente en stund med det! )
Ayka 09+13+14 Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Gratulerer Sitter selv med positiv test - kun en, vel om merke
På vei igjen <3 Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Hi hi, jeg måtte ta over TI før jeg var overbevist! Siste i dag. Digital med ukeindikator. Gratulerer begge to!
Sanna_90 Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2012 Såå kjekt! Gratulerer til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå