Gå til innhold

Bekkenløsning

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 25 nå og har fått påvsit bekkenløsning. Etter at vi tok ferie forrige uke så har det bare blitt verre. Er i mer aktivitet nå enn da jeg var på jobb, i tillegg har jeg ei jente fra før på 2 år som krever sitt.

Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143955014-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser de fleste sverger til kiropraktor, selv har jeg veldig god hjelp av fysioterapeut. Det er gratis med henvisning fra lege, det må stå bekkenløsning med gangvansker.

Ellers er bad i varmt vann godt - og kan kombineres mest være sammen med små barn ;)

Man får gratis henvisning t fysioterapaut som dekker behandling før fødsel og 6 mnd. etter fødsel :) Her har jeg selv nettopp fått påvist bekkenløsning selv og er 24 uker. Har ferie og kjenner enda at det biter i selv om jeg gjør minimalt. Mitt beste tips er hvis du har en mann som kan ta seg en del av 2-åringen så gjør dette. Har selv en gutt på snart 4 år, og da slipper jeg løft og det å springe etter. Trenger også en del mer hvile i løpet av dagen.

Annonse

hatt bekkenløsning fra ca uke 12. gått til fysio i tre måneder nå tror jeg slik ca, det blir ikke bedre. men det holder seg og blir ikke værre. har bekken øvelser utenom og har nå lært meg hva som trigger mest på bekkenet, og da er det mye bedre. men fysio er gratis, så skader ikke prøve. mange har fått fullt utbytte av det også:)) jeg er fornøyd da jeg veit ting hadde vært værre uten behandling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...