Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Slik er det når barna er på ferie å ho mor er hjemme alene.. Det finnes ikke noe som er kjedeligere enn å lage middag til seg selv! Dere som sender barna bort, hva spiser dere egentlig til middag?
☆☆☆ Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Hva med grandiosa, så du får et mer variert kosthold?
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Hvis jeg skal være alene flere dager etter hverandre lager jeg sånn kyllingrett i svart pappeske. Tror det er toro. Verken samboeren eller lillebror spiser det. Storesøster og jeg er glad i det. Ellers kan jeg lage pita, wraps, grøt, fjorland osv. Ingenting avansert da nei
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Iverfall ikke big one 8 dager på rad hehe.. noke raskt og enkelt... kansje en bedre biff middag me gubben
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Gubben er også på ferie med barna, så er ikke noe stas å lage biff heller. Får invitere meg selv på middag til noen imorgen, for nå er jeg LEI pizza hehe
Studine mevik Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 Nå spiser jeg generelt ikke frossen pizza for jeg synes ikke det smaker noe godt, og det finnes jo så mye lettvint og godt man kan lage. Kyllingfilet med stekte grønnsaker Laks med brokkoli og blomkål enchiladas med masse salat kyllingsalat Det finnes jo et hav av enkle retter som det ikke tar lang tid å lage, og som dessuten er mye sunnere enn frossen pizza
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #7 Skrevet 16. juli 2012 Hadde nok valgt Fjordland eller andre ferdigretter fremfor Big One dag etter dag. Det tar jo til og med kortere tid
☆☆☆ Skrevet 16. juli 2012 #8 Skrevet 16. juli 2012 Her blir det laks og nypoteter i dag, laksen stekes i ovn fra frossen tilstand mens potetene koker. Nam Innser at middagen blir litt sen i dag
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. juli 2012 #9 Skrevet 16. juli 2012 Lager spaghetti og kjøttdeig, varmer grøt i mikroen eller f.eks nachos med tacokjøttdeig og ost med masse rømme - nam Men ekstremt sjelden barna ikke er her til middag da Kan tenke meg du er LEI pizza ja
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #10 Skrevet 16. juli 2012 Seriøst? Forstår GODT greia med at du ikke gidder å styre så veldig, men må du spise Big One hver dag for det? Det finnes jo mange forskjellige frossenpizzaer, og er et hav av andre frossenretter, som pytt i panne, grønnsaksgratenger, grønnsaksblandinger, pai, lasagne, vårruller, pastaretter osv å velge mellom! Er da vel ikke mer jobb om du velger forskjellige? Det er jo mange andre ferdigretter som fjordland, fylt fersk pasta, fiskekaker, karbonader... boksemat finnes om du liker det, supper. Hva med brød og godt pålegg, enkel salat eller stekt egg? Som sagt, skjønner godt at du ikke gidder å styre, hadde ikke jeg giddet heller. Men rart at du mener big one hver dag er det eneste alternativet!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #11 Skrevet 16. juli 2012 Eller ferdog risotto/pastablanding, koke makaroni eller nudler? Er mye billigere og virkelig ikke mer jobb...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #12 Skrevet 16. juli 2012 Jeg er også alene hjemme for tiden og velger enkle løsninger... Idag ble det en salat jeg plukket med meg fra butikken ved jobb (sånn salatbar). Den er så innmari god.. Ellers pleierjeg å kjøpe ferdigretter de har i varmdisken på butikken, gjerne gårsdagens som jeg putter litt i microen
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #13 Skrevet 16. juli 2012 Eller ferdog risotto/pastablanding, koke makaroni eller nudler? Er mye billigere og virkelig ikke mer jobb... og like usunt. Jeg steker ferdige frosne wokgrønnsaker, ett eller annet kjøttstykke og har en skje rømme til når jeg skal lage noe enkelt og ikke føler jeg kan skeie ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå