Gå til innhold

Begynt å tenke på navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med navneprosessen hos dere da damer? Hva er de fineste/mest aktuelle jentenavnene og guttenavnene hos dere? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja der ser der meg og tekniske ferdigheter...hadde egentlig tenkt å poste denne på 2 trimester men det er kanskje en del her inne som har navn i tankene også :-)

Skrevet

Har tenkt på navn, men synes det er litt skummelt å tenke for mye på det enda. Men har det klart, både til gutt og jente :))

Skrevet

Når vi møter på et navn som er fint så sier vi til hverandre; hva med...? Men vi har ikke begynt å bestemme oss. Jeg har planer om å kjøpe en bok med forslag på alle mulige navn når vi har vært på UL og sett eventuelt kjønn i uke 18-19. Og da skal jeg gå igjennom lista alfabetisk med min kjære og huke av navn vi liker. Jeg merker jeg har litt dårlig fantasi, derfor jeg vil ha boka, og jeg ser for meg oss to ligge på sofaen i armkroken til hverandre og fable om barnenavn. Jeg tror det kommer til å bli perfekt :D

Skrevet

Her blir det Lukas eller Sofia...;)

Skrevet

Her blir det Lukas eller Sofia...;)

. Fiine navn :) her blir det Ariel eller Liam Sebastian :)
Skrevet

Jente navnet har vi greit, det blir Bella-Olivia.. Grunnen til dette er fordi jeg har en del spansk familie og elsker spania som et land.. Også betyr Bella skjønnhet ;-) Olivia er fordi vi skal oppkalle barnet etter svigerfaren min og mormoren min, de heter ole og olaug :)

Gutte navn er litt usikkert, men har tenkt på: Theo-Leander, William, Viktor og Olve :)

Skrevet

Siden vi fikk en liten tasse ifjor sommer, har vi fortsatt noen navn til overs på lista, det er Klara, Hedvig, Bernard og Eilert. Så får vi se hvem som kommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...