Gå til innhold

Blødning uke 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig bekymret etter at jeg fikk en blødning i dag. Var friskt blod og varte ca en halvtime. Dro på legevakten, og der sa legen at det mest sannsynlig ikke var noe farlig.. Noen andre som har opplevd lignende? Bør jeg ringe fastlege i morgen for å få henvisning til ul? Er forresten 7+5 i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har å blødd litt i dag og jeg er i uke 8.

fikk beskjed om at man kan blø litt,

skal til UL på torsdag og virkelig gleder meg til å se mitt lillebollefrø.

Skrevet

Fikk en styrtblødning i uke 8 med påfølgende spotting i 2 uker etter, da jeg gikk gravid med datteren vår. Sjekket det opp på UL, og alt sto bra til :) Ingen smerter, bare masse blod. Så blod trenger ikke bety at man mister. Lykke til :)

Skrevet

Jeg bare lurer på om dere har vært på UL før blødning?

Håper ikke blødningen betyr noe :) mange kan blø under hele svangerskapet også:)

Skrevet

Takk for svar. Har ikke hatt ul foreløpig, fått i uke 12 men tror ikke jeg klarer å vente så lenge.. Er det lett å få henvisning til ul fra lege dersom man har hatt en blødning?

Skrevet
Er veldig bekymret etter at jeg fikk en blødning i dag. Var friskt blod og varte ca en halvtime. Dro på legevakten, og der sa legen at det mest sannsynlig ikke var noe farlig.. Noen andre som har opplevd lignende? Bør jeg ringe fastlege i morgen for å få henvisning til ul? Er forresten 7+5 i dag..

Jeg har hatt pågående blødning siden i går ettermiddag. Ingen smerter.. Mest blod når jeg er på toalettet. Har vært til legen og tatt hcg i dag, og skal tilbake om et par dager. Ikke særlig gøy, men jeg vet at det også kan gå bra!! (selv om det er vanskelig og være optimistisk når det blør). Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg blødde noe i uke 7 i mitt forrige svangerskap. Var på ul i uke 8 og fikk sett en liten ert med bankende hjerte!

Så lykke til, trenger ikke være noe farlig

Skrevet

Så lenge blodet stopper raskt er det nok ikke farlig.Jeg fikk sykt vondt og fossblødde i 2 uker.Det var en Sa..

Masse lykke til! ;)

Skrevet

Jeg har vært gravid tre ganger. To endte i SA, og en i en perfekt, liten datter. Blødde i alle svangerskapene, men de to som endte i SA var annerledes enn styrtblødningen. De som endte i SA begynte med brun spotting i noen dager før smertene tiltok og jeg blødde ut alt over to uker. Beklager detaljer. Var ingen tvil om at det var SA de to gangene. I det svangerskapet som endte bra, så var det en stor blødning først og spotting etterpå, som sagt. Omvendt med de to andre. Ikke at det er noen regel for hvordan det går bra/dårlig i et svangerskap. Alt er normalt, har jeg lært meg.

Skrevet

Da fikk jeg komme på ultralyd på sykehuset i dag. Der fikk vi se en liten spire med et bankende hjerte<3 kan jeg puste litt roligere og bekymre meg litt mindre da?

Skrevet
Da fikk jeg komme på ultralyd på sykehuset i dag. Der fikk vi se en liten spire med et bankende hjerte<3 kan jeg puste litt roligere og bekymre meg litt mindre da?
ja de kan du absolut :) så bra att hjertet har begynt og slå.. då er vel risken att noe skjer minimal? hade en liten blødning selv i uke 7.. tog ul og allt såg bra ut o hjertet slo så vet hur du føler dig nå :) er nesten i uke 9 nå!! håller tummarna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...