Gå til innhold

Vi venter en gutt, men hva skal han hete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vanskelig med guttenavn.......mannen er Elvis fan til beinet og ønsker Aaron.....jeg er ikke helt med der lissom, kunne like greit kalt han for Presley!

Kom med forslag er dere snille:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaron er kjempefint,er på topp 2 lista vår:)

Skrevet

ja....det kan jo gå, men vil gjerne ha Alexander som mellomnavn siden dattera vår har mellomnavn etter min første bror

Skrevet

Hva med Jessie etter Elvis sin tvillingbror?

Skrevet

De fleste navn går foran Alexander, hva slags navn liker du?

Skrevet

Jeg liker Leander,Noah,Liam,Colin,Lucas,Nicklas,Benjamin og Aaron begynner faktisk å høre bra ut sammen med Alexander:)

Drømme navnet MITT er Colin Alexander (må helst ha et som kan sies på engelsk for jeg er halvt Scotsk)

Skrevet

Våres gutt som ble født for noen uker siden heter Aron. Så vi er jo selvfølgelig kjempe glad i det navnet:)

Aron Alexander passa fint sammen det.

Ellers liker jeg Leander, Niklas og Benjamin av forslagene dine.

Skrevet

Kjenner faktisk at jeg liker Aron navnet mer og mer etter jeg skrev det her! Han vil ikke ha flere Alexander i familien (finnes 2 allerede) men jeg elsker det og håper at siden han får Aron så får jeg Alexander:) hi hi

Skrevet

da ble navnet visst bestemt over spaghetti middagen:) ha ha:) det ble Aaron Andre:)

Skrevet

Ville valgt et annet mellomnavn enn kjedelige Andre!! :-)

Skrevet

Andre valgte vi for det er et familie navn på begge sider, datteren vår har Andrea som mellom navn, men mellomnavnene blir ikke brukt til daglig:)

Skrevet

takk:) kjenner jeg er fornøyd! nå plager vi alle med å si at navnet er henmmelig:) ha ha

Skrevet

Jeg kjenner verdens skjønneste lille gutt som heter Aron Andre :) Kjempefint navn!

Skrevet

Colin Alexander var jo råtøft! :D Ville mye heller valgt det enn Aron Andre.

Colin Alexander har stil, klasse og en særegenhet.;)

Skrevet

skulle mer enn gjerne valgt Colin Alexander, men når ikke mannen vil,så er det ikke så lett:( da møttes vi på halvveien og tok det andre

• 3 uker senere...
Skrevet

Aaron er ikke mye fint,så engelsk synes jeg.

hva med Oliver eller Mathias?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...