mini and me Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Er det bare sånn det er? Litt blod på papiret for 3 dgr siden og nå mye mye kynnere.
My_my Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Jeg fikk beskjed om å ringe føden hvis det var antydning til regelmessighet... Har hatt mye kynnere fra uke 20 og hadde rask fødsel sist gang, så her mener de at ting kan skje raskt når det først setter i gang. Er 33 uker nå, så hun kan gjerne holde seg der noen uker til... Du kan jo uansett bare ta en telefon for å snakke med dem! Lykke til!
Mammaigjen<3 Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Slik er alle mine svangerskap også, - har født alt i fra uke 34-41... Er ikke alltid kynnerne fører til modning. Ring føden du
mini and me Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2012 Takk dere. Skal på kontroll i morgen til fast legen han kan vel se an magen har og plutselig sunket veldig. Føler ikke at noe er på gang egentlig heller. Spennende er det uansett.
VinterSol+2 Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 Hihi, alltid imponert over de som kan telle kynnerne sine, jeg estimerer at jeg har minst.. Tja... 20kynnere i timen? Spørs litt hvor lenge de varer? E iallefall 30 uker på vei, og ikke bekymret enda. Dersom kynnerne dine derimot gjør VONDT og har en viss regelmessighet i varighet og mellomrom, så er det jo greit å ta en sjekk. De måler raskt om de er effektive eller ikke med et sånt ctg-belte.
Nurse77 Skrevet 16. juli 2012 #7 Skrevet 16. juli 2012 Blander meg inn fra et annet forum. Jeg hadde mye kynnere i begge mine svangerskap. Ved siste sv.skal ca hvert femte minutt de siste 8 uker. Startet med kynnere fra uke 18-20. Det positive er at fødslene mine gikk kjapt og greit! :-) Fødte henholdsvis 13 og 20 dager før termin. Lykke til!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå