Gå til innhold

noen som kjenner igjen dette? bekkenplager eller nedpress eller wath?

Anbefalte innlegg

fikk det plutselig her igjen nå. hadde på lørdag også.

kjenner det liksom helt øvers fra symfysen å nedover. vondt. åsså er "musa" veldig sår/øm.vondt/ubehagelig når jeg er oppreist å går. og kjenner det også når jeg sitter.

plaga med veldig kynnere i dag å i går. som jeg må puste meg gjennom.

Fortsetter under...

det er ikke bekkenløsning?? symfyseløsning..?.
aner ikke jeg assa. prøvde ringe jordmor også. for dette blir jo så klart et emne jeg kommer til å tenke mye på nå. men hun tok ikke tlf. så venter på svar på melding fra henne. føltes ut som det ble verre når jeg sto. mens jeg satt også kunne det plutselig bli værre. men det var ikke babyn som bevegde på seg. kan ikke huske det var slik nedpress føltest heller. kjenner det liksom hele tiden no men kan plutselig kjennes verre. og det har holdt på noen få timer.

Det høres ganske likt ut som det jeg har å.. men veit ikke hva det er. lurt på om det kan være tegn på bekkenløsning foran jeg også. så hvis du får prata med JM, si gjerne ifra hva hu sier :) er heldigvis ikke vondt hele tiden, men når det førstes er vondt, god damn altså. hehe :)

Annonse

Det høres ganske likt ut som det jeg har å.. men veit ikke hva det er. lurt på om det kan være tegn på bekkenløsning foran jeg også. så hvis du får prata med JM, si gjerne ifra hva hu sier :) er heldigvis ikke vondt hele tiden, men når det førstes er vondt, god damn altså. hehe :)
off ja. ikke noe behageli dette. har ikke hørt noe. men regner med jeg får svar i morgen med jordmor.

Det er symfysen!! Har dette denne gang også :( det kommer uten forvarsel,og er fryktelig vondt! Prøv å massere forsiktig senen? som er oppå symfysen,det gjorde fysio på meg av og til. Ellers så er det hvile som hjelper :-/ bekkenplager ødelegger så utrolig mye av et sv.skap :(

God bedring og lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...