Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Lurer på om det er jeg som er på styr, men noen ganger har jeg så sterke mareritt om demoner at jeg tror det er virkelighet. Og som oftest når jeg våkner etter disse marerittene så begynner dyra mine å lage lyd. Sist natt begynte min kanin å trampe som et helvete 10 min etter at jeg våknet av et mareritt, som hittill har vært noe av det verste.... trampa konstant til jeg gikk for å ta den opp. Kattene var ikke i nærheten av den. Ingenting... Føler kanskje negative energier plager meg i drømmene og kattene og kaninen... Noen som har opplevd noe som dere oppfattet som negativ energi/onde spøkelser osv.?
Fuglefrø Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har aldri opplevd noe særlig selv, men mange jg kjenner har opplevd diverse ting. Så jeg tror absolutt! Det er ikke umulig du hvertfall avgir negativ energi som dyra dine plukker opp mens du har disse drømmene dine. Du får tak i hvit salvie på alternative nettbutikker som du kan brenne. Det renser rommet for dårlige energier, du kan jo forsøke det, så kanskje du får roligere drømmer?
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Jeg tror absolutt at det finnes mer enn vi vet. Har hatt noen ekle opplevelser selv og ikke bare alene, men også sammen med andre. Jeg synes det er veldig skremmenede, men også fasinerende
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har aldri opplevd noe særlig selv, men mange jg kjenner har opplevd diverse ting. Så jeg tror absolutt! Det er ikke umulig du hvertfall avgir negativ energi som dyra dine plukker opp mens du har disse drømmene dine. Du får tak i hvit salvie på alternative nettbutikker som du kan brenne. Det renser rommet for dårlige energier, du kan jo forsøke det, så kanskje du får roligere drømmer? Takk for tipset... det skal jeg se etter absolutt! Har du lyst å fortelle noe om hva den du kjenner opplevde?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Jeg tror absolutt at det finnes mer enn vi vet. Har hatt noen ekle opplevelser selv og ikke bare alene, men også sammen med andre. Jeg synes det er veldig skremmenede, men også fasinerende åå fortell
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har aldri opplevd noe særlig selv, men mange jg kjenner har opplevd diverse ting. Så jeg tror absolutt! Det er ikke umulig du hvertfall avgir negativ energi som dyra dine plukker opp mens du har disse drømmene dine. Du får tak i hvit salvie på alternative nettbutikker som du kan brenne. Det renser rommet for dårlige energier, du kan jo forsøke det, så kanskje du får roligere drømmer? Ja, jeg tror på det og har hatt en god del rare opplevelser i det gamle huset jeg bor i. Som f.eks at trege dører åpner seg av seg selv. Ting som ligger på bordet, letter litt på seg. Hører ofte et h..vetes bråk fra annen etasje og tenker at nå er noe ramlet ned fra veggene, når jeg kommer opp,er alt i skjønneste orden. Har hatt personer som har passet huset for meg, og som klager over at de hører personer som går i 2 etg, hehe,heldigvis er de ikke lettskremt, for da ville de neppe passet huset og dyrene. Kattene reagerer og ser ett eller annet som jeg ikke kan få øye på. Den ene katten ble livredd og aggresiv etter at vi flyttet inn her. Vakthunden ligger til tider på nattestid og bjeffer på noe som jeg heller ikke kan se eller høre. Hunden ligger i gangen Elektrisiteten i huset er helt på bærtur og lever sitt eget liv. Den siste av alle elektrikerene som har vært her, lurte på om huset kanskje stod på en gammel indianerplass, for ingenting feiler systemet, men likevel så har vi ett helvete med det elektriske anlegget. og sist men ikke minst, min datter forteller om en mann som går og suser rundt i huset og i hagen, og det er vel det som har skremt meg mest.. ,men selvfølgelig, jeg viser det ikke overfor barnet.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #7 Skrevet 16. juli 2012 Ja dette tror jeg absolutt på. Er selv overbevist om at det er noen som går igjen her, og alle har humret litt om dette helt til mannen også fikk seg en støkk en gang vi var sammen da det plutselig gikk 'noen' forbi på tregulvet. Nå er det ivrige diskusjoner om hvem det kan være Ellers er det plutselige kulderas, stemmer, skritt og slamring med dører som jeg har opplevd hjemme. Og innimellom en generell fiendtlig atmosfære. Det er påfallende, for det er kun negative energier mot meg, men jeg er også den eneste som her ikke er 'offisielt' en av slekta (dvs vi er ikke gift), en slekt med sterke kristne røtter som har holdt til her i over 500 år.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #8 Skrevet 16. juli 2012 Jeg tror på overnaturlige krefter, men jeg tror de færreste av dem er gode, selv om de viser seg "i all sin prakt".. Er personlig kristen, men ikke aktiv, men jeg husker allerede som liten jente at jeg opplevde å se ting. Var kanskje rundt 4 år eller der omkring. Husker jeg fortalte det til mine foreldre, men de fnøys av meg og mente jeg dikta. Deretter gikk det lang tid før jeg opplevde noe "fysisk" igjen, men jeg var vel rundt 16. Stadig opplever jeg følelser av å bli iaktatt. Kan likegjerne være at "noen" sitter i baksetet på bilen mens jeg kjører som at jeg hører skritt. Hender også jeg "ser" ting som snart skjer, som f.eks. at jeg kom til svigerinna mi og så bilen til min bror utenfor. Tenkte ikke noe mer på det og det faktum at han ikke var der, før vi prata igjen senere, og det viste seg at han faktisk kom hjem flere timer etter jeg var der.. Til tross for disse opplevelsene, gjør jeg alt i min makt for å unngå dette, fordi jeg altså tror det finnes mye vondt i disse kreftene.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #9 Skrevet 16. juli 2012 Jeg opplever ganske ofte overnaturlige ting. Feks i studietiden satt en mann alltid ved vinduet uansett når på døgnet jeg gikk til min venninne. Jeg spurte venninnen min om denne mannen, men hun sa ingen hadde bodd i huset på mange år (huset så helt fint ut, så noen må ha vedlikeholdt det). Jeg er ganske flink til å tegne, så jeg tegnet mannen jeg så i vinduet. Venninnen min viste tegningen til faren, og han kunne fortelle at personen jeg hadde tegnet var den gamle eieren av huset.
Fuglefrø Skrevet 16. juli 2012 #10 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har aldri opplevd noe særlig selv, men mange jg kjenner har opplevd diverse ting. Så jeg tror absolutt! Det er ikke umulig du hvertfall avgir negativ energi som dyra dine plukker opp mens du har disse drømmene dine. Du får tak i hvit salvie på alternative nettbutikker som du kan brenne. Det renser rommet for dårlige energier, du kan jo forsøke det, så kanskje du får roligere drømmer? Takk for tipset... det skal jeg se etter absolutt! Har du lyst å fortelle noe om hva den du kjenner opplevde? her er en nettbutikk: http://mystica-no.web.nsn.no/index.php?main_page=product_info&cPath=21&products_id=646 Var ei som satt barnevakt i et gammelt hus hvor det hadde vært et selvmord. Og på kvelden hørte hun skritt og knaking i trappa vegg i vegg, hu trodde det var barnet som hadde stått opp. men da hun gikk for å se var det ingen der. Og barnet lå og sov tungt i senga si da hu sjekka. Venninna mi har også hørt ei damestemme som sang i babycallingen. Hu hørte med naboene om en av deres kunne ha slått inn, men ingen i samme gata hadde små barn med babycalling. Ting som er limt/skrudd godt fast faller ned. pærer som skrur seg ut, etc. Samme med ei som bodde i et hus med mye aktivitet. Røsking i dører om nettene, vinduer som hadde vært lukket som plutselig sto og slamret, skapdører som åpnet seg, Mye aktivitet ute og går i det ganske land. Hehe... Har _dessverre_ opplevd lite av dette selv. Selv om jeg tror aldri så mye. Eneste er at jeg ofte føler at noen ser på meg om jeg sover alene, men det er nok mye livlig fantasi.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juli 2012 #11 Skrevet 16. juli 2012 En gang jeg sov over hos kjæresten min våknet jeg midt på natten av at det sto en skikkelse over meg i senga. Den sto ved siden av senga og så på meg. Tidligere bodde vi i et hus der vi hørte mange rare uforklarlige lyder. Bla. noen som hoppet på det ene gjesterommet om jeg hørte på musikk. En gang var det som noen falt ned trappa. Og samboeren kunne fortelle at han hadde sittet på stuegulvet innenfor kjøkkendøra og hørt at noen gikk over kjøkkengulvet og tok i dørhåndtaket der han satt. Han hadde hørt det flere ganger uten at det kom noen og til slutt hadde han bare døra åpen. Da hørte han ikke det flere ganger. Samme med en kamerat av han som skulle være hunde-vakt for oss. Vi kom hjem til chips, brus og sjokolade på bordet. Teppe i sofaen og verken hund eller mann.. Han kunne fortelle at det hadde kommet noen på kjøkkenet, gått over gulvet og tatt i dørhåndtaket, men ikke kommet lenger. Han hadde ikke tenkt over det før han hørte det igjen. Han hadde da gått ut i gangen og ropt om det var noen der. Ingen svar. Når det samme skjedde igjen og det fremdeles ikke var noen der tok han hunden under armen og for på dør. Og det er ikke en liten, reddhare, men en stor og sterk mann. Vi flyttet til nok en plass med litt rare lyder. En gang vi var 2-3 stk i stua kom det inn 2 til. De spurte etter broren til samboeren min. Vi sa at han gikk akkurat ut av stua men vi visste ikke hvor. Like etter hørte vi noen som gikk på rommet over oss og slo oss til ro med at de var der. En liten stund senere slo det i ytterdøra bak huset og samboeren min kom inn. Broren hadde enten bare vært på gangen eller på do, husker ikke helt, men ingen hadde vært oppe. Jeg var i fjøset en gang mens jeg hadde besøk av ei venninne. Venninna lurte på om hun skulle komme ut og se på og hjelpe litt, men tenkte at siden jeg ikke var alene der så hadde jeg hjelp. Jeg ble skikkelig redd når hun sa det, for jeg hadde ikke sett noen andre. Har flere lignende historier. Ikke noe veldig skummelt utenom det med den skikkelsen. Men tilsammen gjør det jo at det var ekkelt å bo på begge de plassene
Fuglefrø Skrevet 16. juli 2012 #12 Skrevet 16. juli 2012 Tror du det kan ha vært samme personen dere evt har tatt med dere fra sted til sted moota?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #13 Skrevet 16. juli 2012 Jeg jobber i en bygning som tidligere var et sykehjem. Her oppleves det stadig noe. Om jeg jobber på kvelden, har det hendt at lysene i gangen skrur seg på av seg selv. Det er sånne lys med sensor som skrur seg på om man går forbi, men når dørene er låst og jeg er den enste i bygget er det litt rart at lyset skrur seg på i gangen utenfor kontoret. I tillegg oppleves det også at noen banker og skraper på loftet over oss. Dette blir kun brukt som utstyrslager. Det har vært så ille at vi har tilkalt brannvesenet, og de har vært oppe på loftet og sett etter..
Gjest Løvemusene Skrevet 16. juli 2012 #14 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har vært virkelig uheldig med tarotkortene mine, er overbevist om at disse har bringt masse negativ energi til meg, skjer mange uforklarlige ting etter at jeg har brukt de, og ha de på soverommet ble et helvete om natten. Så nå har jeg kastet de og bestilt meg runer. Blir spennende å sette seg inn i noe nytt, så håper jeg vil finne noen forsøkskaniner her inne?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #15 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har ikke sett demoner, men tror at de finnes. Som kristen tror man jo at det finnes tjenere for satan (demoner) og tjenere for Gud (engler). De gode tjenere kommer kun dersom man påkaller Gud eller Jesus. Satans tjenere kan omdanne seg til hva som helst, også engler, og kommer både uanmeldt og dersom man påkaller engler, de døde, osv. Derfor holder jeg meg langt unna tarot, spåkvinner, medium osv. Det er også demoner som får folk til å stjele, myrde, drive med lyssky aktivitet, osv. Alt for å få mennesker vekk fra Gud. Demoner forsvinner hvis man sier de skal gå i Jesu navn, for det navnet tåler de ikke å høre!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juli 2012 #16 Skrevet 16. juli 2012 Tror du det kan ha vært samme personen dere evt har tatt med dere fra sted til sted moota? Det har jeg aldri tenkt på. Den første plassen hvor vi bodde fikk jeg inntrykk av at det bla. var barn. Siden de hoppet på gulvet når jeg spilte musikk og når noe falt ned trappa hørtes det også ut som et lite barn, ikke en voksen. Og der følte jeg også at jeg noen ganger var omringet at veldig gode energier som kunne fortelle meg at nå, nå må du gå inn til storesøster (som da ikke var blitt storesøster), og da kunne hun være på vei opp i tripptrappen og nesten falt, hun kunne være våken og babysitteren ikke slo inn eller var av (vi kjøpte raskt ny!) Og jeg mistet øredobben min, og en gang jeg støvsugte bare visste jeg at der på gulvet i teppet ligger den, og det gjorde den. Sekunder før den hadde gått i støvsugeren. Merket egentlig ikke noen gode energier den andre plassen. Heller ikke at noen var der når jeg var der. Kjente på meg at jeg alltid var redd i 2. etasje og sånn, men aldri at det var noen der. Var nok mest redd pga ryktene Her merker jeg ingenting. Eller en gang vi skulle.... hehe ja ha sex så følte jeg en energi oppe i det ene hjørnet. Jeg sa som jeg har hørt og lest; gå på lekerommet for der er ingen. Det forsvant. Men det kan ha vært innbilning. Er egentlig ikke redd her, men støvsuger faktisk ikke i 2. etasje her heller om jeg er alene. Men det tror jeg er pga tidligere reddsel og erfaringer og slik. For jeg elsker dette huset og er ikke redd for å sove alene og sånn.
Fuglefrø Skrevet 16. juli 2012 #17 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har vært virkelig uheldig med tarotkortene mine, er overbevist om at disse har bringt masse negativ energi til meg, skjer mange uforklarlige ting etter at jeg har brukt de, og ha de på soverommet ble et helvete om natten. Så nå har jeg kastet de og bestilt meg runer. Blir spennende å sette seg inn i noe nytt, så håper jeg vil finne noen forsøkskaniner her inne? Jeg melder meg gjerne frivillig jeg! Har blitt spådd/lest en gang tidligere, i en større gruppe. Utrolig spennende! Fikk bare neon minutter hver, emn det var utrolig treffende faktisk. Jeg har hatt tarotkort selv, som jeg lurte på å ta opp igjen og lære meg. Har en ganske god 6. sans som jeg gjerne vil utvikle litt mer. Noen med gode tips ang. det?
Gjest Løvemusene Skrevet 16. juli 2012 #18 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har vært virkelig uheldig med tarotkortene mine, er overbevist om at disse har bringt masse negativ energi til meg, skjer mange uforklarlige ting etter at jeg har brukt de, og ha de på soverommet ble et helvete om natten. Så nå har jeg kastet de og bestilt meg runer. Blir spennende å sette seg inn i noe nytt, så håper jeg vil finne noen forsøkskaniner her inne? Jeg melder meg gjerne frivillig jeg! Har blitt spådd/lest en gang tidligere, i en større gruppe. Utrolig spennende! Fikk bare neon minutter hver, emn det var utrolig treffende faktisk. Jeg har hatt tarotkort selv, som jeg lurte på å ta opp igjen og lære meg. Har en ganske god 6. sans som jeg gjerne vil utvikle litt mer. Noen med gode tips ang. det? Tarotkortene kan hjelpe deg med å utvilke intuisjonen din videre, absolutt! Samme tenker jeg, at jeg trenger noe som kan hjelpe meg til å bekrefte at det jeg tenker er riktig, så håper at runene kan gjøre det samme for meg som tarotkortene. Har lest meg opp på runer nå, det er sååå spennende. Gleder meg til boka og runene kommer, føler jeg kjenner de allerede mellom fingrene. Crazy ja..... Henger du inne på spåforum? Mulig jeg lager en tråd der når jeg har blitt kjent med runene.
Fuglefrø Skrevet 16. juli 2012 #19 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har vært virkelig uheldig med tarotkortene mine, er overbevist om at disse har bringt masse negativ energi til meg, skjer mange uforklarlige ting etter at jeg har brukt de, og ha de på soverommet ble et helvete om natten. Så nå har jeg kastet de og bestilt meg runer. Blir spennende å sette seg inn i noe nytt, så håper jeg vil finne noen forsøkskaniner her inne? Jeg melder meg gjerne frivillig jeg! Har blitt spådd/lest en gang tidligere, i en større gruppe. Utrolig spennende! Fikk bare neon minutter hver, emn det var utrolig treffende faktisk. Jeg har hatt tarotkort selv, som jeg lurte på å ta opp igjen og lære meg. Har en ganske god 6. sans som jeg gjerne vil utvikle litt mer. Noen med gode tips ang. det? Tarotkortene kan hjelpe deg med å utvilke intuisjonen din videre, absolutt! Samme tenker jeg, at jeg trenger noe som kan hjelpe meg til å bekrefte at det jeg tenker er riktig, så håper at runene kan gjøre det samme for meg som tarotkortene. Har lest meg opp på runer nå, det er sååå spennende. Gleder meg til boka og runene kommer, føler jeg kjenner de allerede mellom fingrene. Crazy ja..... Henger du inne på spåforum? Mulig jeg lager en tråd der når jeg har blitt kjent med runene. ååå, moro! Jeg lånte bort mine for lenge siden, så jeg tror jeg skal kjøpe meg noen nye. Vil at det skal være bare mine vibber på de. Jeg har ikke gjort det hittil, tenkte du her inne, eller har du et annet forum å anbefale? Bestilte meg bok om å komme i kontakt med sin spirituelle side i dag(elelr hva man skal kalle det) Hvis du kjenner de allerede, er det nok det rette for deg
Gjest Løvemusene Skrevet 16. juli 2012 #20 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har vært virkelig uheldig med tarotkortene mine, er overbevist om at disse har bringt masse negativ energi til meg, skjer mange uforklarlige ting etter at jeg har brukt de, og ha de på soverommet ble et helvete om natten. Så nå har jeg kastet de og bestilt meg runer. Blir spennende å sette seg inn i noe nytt, så håper jeg vil finne noen forsøkskaniner her inne? Jeg melder meg gjerne frivillig jeg! Har blitt spådd/lest en gang tidligere, i en større gruppe. Utrolig spennende! Fikk bare neon minutter hver, emn det var utrolig treffende faktisk. Jeg har hatt tarotkort selv, som jeg lurte på å ta opp igjen og lære meg. Har en ganske god 6. sans som jeg gjerne vil utvikle litt mer. Noen med gode tips ang. det? Tarotkortene kan hjelpe deg med å utvilke intuisjonen din videre, absolutt! Samme tenker jeg, at jeg trenger noe som kan hjelpe meg til å bekrefte at det jeg tenker er riktig, så håper at runene kan gjøre det samme for meg som tarotkortene. Har lest meg opp på runer nå, det er sååå spennende. Gleder meg til boka og runene kommer, føler jeg kjenner de allerede mellom fingrene. Crazy ja..... Henger du inne på spåforum? Mulig jeg lager en tråd der når jeg har blitt kjent med runene. ååå, moro! Jeg lånte bort mine for lenge siden, så jeg tror jeg skal kjøpe meg noen nye. Vil at det skal være bare mine vibber på de. Jeg har ikke gjort det hittil, tenkte du her inne, eller har du et annet forum å anbefale? Bestilte meg bok om å komme i kontakt med sin spirituelle side i dag(elelr hva man skal kalle det) Hvis du kjenner de allerede, er det nok det rette for deg Tenkte her inne på bim sin spåside... Men er du her via bim eller dib? Så spennende at du har bestilt deg det Ja da bør du absolutt få deg nye kort Eller runer... hihi
Fuglefrø Skrevet 16. juli 2012 #21 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har titta litt inne på Bim, men er så mye "når blir jeg gravid", jeg spår ikke selv så da har det ikke vært så aktuelt.. Får rote litt i gamle tråder. Jeg får vurdere runer etter hvert skjønner jeg ja
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #22 Skrevet 16. juli 2012 Ja, tror det er mer mellom himmel og jord. Har heldigvis ikke sett en demon. Mulig en gang da jeg var ung. Så en svart liten skikkelse da jeg var ute å gikk på kvelden. Den virket listig og slu. Bevet seg kjapt. Etterpå så jeg et blått lys. En majestetisk høy "skikkelse" av blått lys. Det føltes trygt. Jeg holder meg til de gode krefter. Påkaller engler og ber om beskyttelse. Føler det er trygt å ha engler rundt meg. Ellers tror jeg døde slektninger av og til er i nærheten, og hjelper meg på sin måte. Noen ganger føles det ut som i hverdagen går så lett. Det ordner seg på magisk vis. Og så tenker jeg på noen som har vært i familien, og tenker da at jeg har blitt hjulpet av den personen. Hvis jeg føler energier er mørke og tunge, og blir redd, sender jeg alltid lys. Masse lys og kjærlighet.
Toocute Skrevet 16. juli 2012 #23 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har hatt en ut av kroppen opplevelse, der en mørk skyggete mann går etter meg. Jeg trodde dette var mareritt bare, men ei venninna av meg sov hos meg den natten. Hun sa at det var noen som sprang fram og tilbake over dørstokken. Så hvordan kunne hun vite at det var meg som gjorde det? Uforklarig. Det verste var at det huset vi sov i var bygd over en del av en eld gammel kirkegård for mange år tilbake, lenge før 2 verdens krig.
Magia Skrevet 16. juli 2012 #24 Skrevet 16. juli 2012 Jeg tror absolutt på det overnaturlige, men demoner har jeg vanskelig for å tro på. For å tro på demoner, må jeg tro på Satan, og det gjør jeg ikke. Jeg klarer ikke helt å tro på at det finnes en slags universell ondskap som er annet enn menneskeskapt. Noen ganger er nok ånder, som i døde mennesker, fiendtlige, men da tror jeg den "ondskapen" er en menneskelig egenskap. Man skal absolutt vokte seg for ånder som livnærer seg på energien din eller som ønsker deg vondt på andre måter, men selv om dørene smeller eller ting løftes fra bordet så er ikke det tegn på at noen vil deg vondt. Hvis man lærer seg til å ikke være redd, og dermed sperre av for å oppfatte hva det er de vil, så kan det sikkert oppfattes som at noen er slemme med deg, men det tror jeg ikke det nødvendigvis er.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #25 Skrevet 16. juli 2012 Jeg tror på det finne mye mer mellom himmel og jord en vi vil vite. Jeg ser på meg selv som kristen, så jeg tror på engler. så Hvorfor finnes ikke det onde og? jeg har en guffen egenskap jeg ødeleger elektonikk mobiler, pc, andre ting jeg er i nærheten av. sist så røk oppvaskmaskinen på jobben. jeg. Lys skrur seg av når jeg kommer og skrur seg på når jeg har gått forbi. (ute) Mannen min har er til tider skremmende egenskap. Han drømmer at han dør men i virkligheten er det en annen som dør. Mannen min er sammen vedkommende i dødsøyeblikket. Han ser også spøkelser og ånder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå