Gå til innhold

endelig de magiske 12 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag er eg 12+1 så eg flytte nå over til 2 trimester :) føles rart men samtidig veldig godt :) glede meg bare til magen begynne å vokse for fullt :)

Takk for meg og masse lykke til til dere andre :) håper å sjå dokk i 2 trimester :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Det er en fantastisk følelse når man kommer over første milepæl ;)

Skrevet

Så kjekt!!:D Her har jeg tre dager igjen til 12 uker! :)

Skrevet

Gratulerer! Jeg er også 12 uker i dag, men forstod at 1 trimester varer til og med uke 13?

Skrevet

Har ikke helt satt meg inn i det systemet her inne. Men her inne på profilen min på barn i magen står det at jeg er i min 12. uke nå og jeg er etter mine beregninger 11+5. Så da antar jeg at jeg skal over til 3. trimester når jeg har fullgått 12 uker. For da er jeg i min 13. svangerskapsuke. Noen som vet hvorfor de regner det slik?

Skrevet
Har ikke helt satt meg inn i det systemet her inne. Men her inne på profilen min på barn i magen står det at jeg er i min 12. uke nå og jeg er etter mine beregninger 11+5. Så da antar jeg at jeg skal over til 3. trimester når jeg har fullgått 12 uker. For da er jeg i min 13. svangerskapsuke. Noen som vet hvorfor de regner det slik?

Mente 2. trimester*

Skrevet

ja det er visst sånn, så da hopper jeg over til 2 trim jeg også:) 12 uker i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...