Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Sjekk ut dette bildet.

Nå har jeg testet 4 ganger med billigtest siden lørdag. Alle ganger med morgenurin. Og alle gangene har det vært en svak strek før tidsfristen har gått ut, men den blir ikke sterkere! Strekene har vært omtrent som på bildet på alle sammen.

Jeg er redd for at det kan være en såkalt skyggestrek, men jeg har aldri fått det på noen av testene jeg har tatt tidligere, de har alltid vært helt hvite. Er det ikke rart at alle 4 testene jeg har tatt de siste dagene har hatt skyggestrek i så fall?

Jeg kan legge til at jeg skulle hatt mensen på fredag, i dag er det mandag... Og jeg har meget ømme pupper. Ellers ingen gravidsymptomer som jeg kommer på. Mitt spørsmål blir: er jeg gravid eller er det mest sannsynlig skyggestreker?

post-716969-0-79343200-1342422848_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143954790-svakt-positiv-billigtest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis den der kom innen tidsfristen, så er du nok gravid :)

Jeg har svake tester på morgenurin, og sterkere på ettermiddag. Kanskje du skal prøve å ta en ny test på ettermiddag? Gå fire timer uten å drikke/tisse, og test da. Da slår mine sterkere ut :)

Prøver meg på en forsiktig gratulerer :)

Jeg har og tatt 4 tester, alle med svak strek i testsonen, men jeg fikk mens når jeg skulle, så er veldig forvirra. Kan være kjemisk for min del, men skal ta en digital, så får jeg det svart på hvitt :)

Jeg har heller aldri fått skyggestrek på noen av testene før, og nå 4 stk på rad, så jeg tror nok noe har skjedd, selv om jeg mest sannsynlig tror det var kjemisk.

Så, ja, jeg tror nok du kan være gravid! :) Lykke til videre, og et forsiktig lite gratulerer! ;)

Jeg tok selv en billig test i dag og min var litt svakere enn din. Den kom opp før tidsfristen. Skyggestreker som jeg har fått tidligere har jeg fått etter tidsfristen men vet ikke om jeg tørr håpe helt enda selv om de sier en strek er en strek. Krysser fingrene for deg :)

Tusen takk for svar! Håper håper håper! Hadde vært et lite under om jeg var gravid, har nemlig pcos. Har mensen bare annen hver måned, så aner i så fall ikke hvor langt jeg er på vei.

Jeg har forresten kjøpt 2 clear blue tester og skal ta en i morgentidlig. Skal oppdatere dere da :)

Annonse

Håper det er slik med meg også, er så redd for at svake streker skal bety en kommende SA... Leste at det kanskje kunne bety det, men håper jeg tar feil.

Uansett, nå har jeg tatt en clear blue test, og den var positiv! Ikke kjempesterkt positiv, men definitivt positiv. Legger ved bilde slik at dere kan få se om jeg ikke ser syner. For den er vel positiv? Det er ingen synåltråd/skyggestrek?

post-716969-0-40601000-1342508355_thumb.jpg

Tusen tusen takk! Har prøvd i ett år, så nå er jeg overlykkelig! :D

Skal på legen senere i dag og ta en urinprøve for å få det endelig bekreftet. Men da er jeg selvsagt livredd for å få en negativ test der siden det ikke blir med morgenurin...

• 2 måneder senere...

Annonse

Tusen tusen takk! Har prøvd i ett år, så nå er jeg overlykkelig! :D Skal på legen senere i dag og ta en urinprøve for å få det endelig bekreftet. Men da er jeg selvsagt livredd for å få en negativ test der siden det ikke blir med morgenurin...

Hvordan gikk det her? Var du gravid? :)

Jeg fikk test tilsvarende dine i dag, og derfor veldig spent!! Jeg er 1-2 dager før ikm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...