Gå til innhold

Hvor mange dager igjen mandag 16. Juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det eeeeeeeeen dag igjen. Og jeg håper så på ikke å gå no særlig over, særlig fordi jenta ligger i sete og jeg helst ikke vil at ho skal ligge der inne og ese seg stoooor!

Gubben og minsten var ferdig med ferie i dag så her ble det plutselig hverdag igjen. Nå må ho forte seg å komme!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

43 dager igjen. Starter ferien min med lillegutt i dag. Skal bli så koselig å være bare oss to denne siste tiden før fødsel. Nyte de siste ukene som ettbarnsmor før verden forandres :) Det skal selvfølgelig bli kjempestas med to nye små i hus, men det er litt rart å tenke på.

Skrevet

52 dager igjen og rykker stadig fremover :)

Skrevet

- 2 å møkk lei rett å slett! :/

Skrevet

Tre dager over... Er så klar at jeg drømte mange ganger i natt at vannet hadde gått og jeg hadde snakket med jordmor på Ullevål. Bra jeg greide å la være å vekke samboeren min. Nr en ble født tre dager over, så jeg har hele tiden trodd at jeg ville føde før det denne gang. Fremdeles sjans at noe skjer i dag, men tror ikke det. Frustrert!

Skrevet

28....er nede på to tallet :)

Skrevet

21! Fødeklar! På nesten alle måtar.

Skrevet

4 dager igjen :)

Skrevet

40!! Endelig like høygravid som jeg ser ut :D

Skrevet

12 dager igjen, og kjempe klar :-)

Skrevet

3 dager til keisersnitt. Og begynner å grue meg litt :-/ bleh

Skrevet

3 dager igjen. Drittlei, og fikk attpåtil en sånn over middels irriterende telefonsamtale i går, den gikk slik:

"Næææææ, har du ikke født ENDA? næææææ jeg hadde ALDRI trodd du kom til å gå Så lenge, jeg sa jo til deg at du kom til å føde for tidlig (?!?)..... Som deretter skiftet tema til en: "Charlotte hadden en Såååååå lett fødsel med nr.2 nettopp" .

Da sa jeg rett og slett ifra til vedkommende at jeg ikke orket å høre om andres lette fødsler om dagen. Gøy å lese om det på BIM, men ikke å få det trøkket inn i øret ufrivllig.

Herlighet, så mange selverklærte eksperter det finnes der ute, som tror de kan anslå når fødslen skjer ved å kaste et blikk på magen min?? (som BTW har sunket Såååååå mye, nå er det rett før det skjer noe, altså). Irriterer vettet av meg, for det skjer jo ingenting!

Sa til mannen min at han må stoppe meg i å si sånne dumme ting til andre i frmetiden. Jeg må aldri falle for fristelsen til å leke spåkone / fødselsekspert som kan anslå reell termindato basert på øyemål.

Ok - langt hjertesukk, jeg vet at temaet for tråden kun er hvor mange dager vi har igjen. Sorry!

Skrevet

39:D

Skrevet

37 tror jeg at jeg fant ut :-)

Skrevet

3 uker til jeg blir satt i gang, hvis ikke nurket vil ut før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...