Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det tid for vendingsforsøk på lille frøken fryd som fortsatt ligger godt i sete. Er veldig spent og håper alle kan være med å krysse fingre, tær, egentlig hva som helst for at det blir vellykket! På forhånd takk for hjelpen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser beina :-P

Skrevet

Krysser ALT!! Selv en dag til termin og tulle i sete, skulle ønske de gjorde vending her men det gjør de ikke. Si hvordan det gikk.

Skrevet

Her ble det ingen vending, snuppa satt godt plantet ned i bekkenet denne gangen og legen ga opp rimelig raskt. Så da ble det ct av bekkenet og inn igjen for vurdering torsdag. For et mas da, blir jo aldri noe klokere av dette! Er rimelig sikker på at jeg velger setefødsel dersom målene tilsier det, nesten 100% faktisk. Lykke til til dere andre også!

Skrevet

Synes og det er så mye styr med seteleie, og hater samtalene på sykehuset. Blir setefødsel her og, og selv om jeg følte meg veldig betrygget etter samtalen med legen er jeg livredd!! For at noe skal gå galt, eller at det er noe galt med snuppa. Bare så klar for å få det overstått. Termin i morgen!! Lykke til til deg :)

Skrevet

Jeg har inntrykk av at mange sitter med gode erfaringer med setefødsler og at skrekkhistoriene ofte er gjenfortalt. Og jeg har da virkelig hørt mange skrekkhistorier om vanlige fødsler også, med lange og kompliserte fødselsforløp. Nei, tror jeg må velge å tro at glasset er halvfullt mer enn halvtomt, tenke at gevinsten for meg og frøkna er stor om vi får det til på vanlig vis. Men nå har jeg et keisersnitt bak meg fra før og det gjør jo at jeg er enda tydeligere på hvorfor jeg ønsker å unngå det igjen. Risikoen høyner også for hvert keisersnitt. Gleder meg til å høre hvordan det går med deg altså, veldig spent! Det kommer til å gå supert!

Skrevet

Jeg er enig. Har også hørt mange fine historier. Og har ikke tenkt på det, men sant nok, men har jo hørt nok skrekkhistorier om hodefødsler og. Jeg har og et KS bak meg, og ønsker helst ikke det igjen, både for min og barnets del. Har også født et stort barn (4800 gram og 37 cm rundt hodet!) så vet jo at det er plass nok :)

Er veldig glad for å få fødselsopplevelsen og slippe å ligge på et operasjonsbord bak et forheng når barnet kommer, og deretter oppvåkningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...