Rosin i bolla? Skrevet 15. juli 2012 #1 Del Skrevet 15. juli 2012 Hei Har nevnt for legen min at det nå er over et år siden vi startet prøvingen. Vi klarte å bli gravide ganske fort, men mistet, og vi får ikke spiren til å sitte igjen. Vet ikke helt om man da regner ett år fra vi startet å prøve, eller ett år fra det gikk galt? Uansett, legen har sagt at vi skulle prate om hva vi ville og finne en klinikk, så skulle han lage henvisning. Mener han da privat? Vi ønsker i første omgang å sjekke at svømmerne er av akseptabel kvalitet og om det er noe feil med egg/eggledere, hormoner osv hos meg (vet egentlig ikke ha man sjekker). Kan noe av dette gjøres hos fastlegen? Har prøvd å google litt og tror at jeg har funnet ut følgende: private klinikker som får statsstøtte, har lik egenandel som det offentlige, helt til det kommer til behandlinger som inseminasjon, prøverør osv? Eller er dette feil? Ser at disse behandlingene koster myyye privat. Tenker at hvis det ikke koster så mye ekstra for å få sjekket at "systemene" våre fungerer som de skal, kan vi ta det privat hvis ventetiden er kortere. Noen som har vært igjennom dette og kan gi noen tips? Privat eller offentlig, det passer best for oss om det gjøres i/rundt Oslo. Har bl.a sett litt på Aleris sine nettsider, de har selvfølgelig ferie nå, så får ikke ringt og hørt. Hadde håpet jeg aldri trengte å spørre om noe sånt, men nå er vi her og vårt ønske om barn blir bare større og større. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143954724-utredning-noen-som-vet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå