1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Lurte bare på om det er noen som har skreve det og vil dele brevet sitt? Om dere ikkje vil dele heile brevet, hadde det vore kjekt med tips ka dere skrive:) Har funne mitt fra forige fødsel, så har skreve det litt om, og skal forandre enda meir:) Vett jo aldri kossen ein fødsel blir, men greit å få ned ting ein ønske/ikkje ønske:)
Netti*** Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Har bare skrevet det en gang. Har født på 3 forskjellige sykehus, tror det bare var praktisert på det ene. Skrev rett og slett: ikke gi meg smertestillende med en gang jeg spør for jeg er ikke så pysete som jeg selv tror :-) De lo litt av det, men klarte meg fint med varme risposer og en flink mann. Skrev også at vi ønsket å styre fødselen selv ogmest mulig ro og fred. Gjett om vi fikk det :-) Drømmefødsel...:-)
3 små skatter Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Er førstegangsfødende så jeg vet jo ikke hva jeg kan forvente meg. Men jeg også skrev at vi ønsket oss mest mulig ro. Ikke mange mennesker rundt meg, og så at jeg ikke liker å bli dullet og tatt for mye på når jeg har vondt. Skrev også at jeg kunne bli ganke sinna når jeg hadde smerter...greit å gi beskjed Skrev også at jeg ikke ville føde naturlig men gjerne få så mye smertelingdring som mulig. Håper på epidural.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå