Gjest -ia- Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Er det noen av dere kreative damer som har noen forslag til mellomnavn om jeg skulle lande på Aksel/Axel?
Suebird Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Aksel Theodor Aksel Martinius Aksel Leopold Aksel Emelius Aksel Ferdinand Aksel Vilhelm
sommertiara Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Aksel Helmer Aksel Johannes Aksel Kornelius Aksel Martinius Aksel Nikolai Aksel Olaves Aksel Viktor
*Dubsgirl* Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Aksel Emilian Aksel Elias Aksel Nathaniel Aksel Mathias Aksel Matheus Aksel Martinius Aksel Sebastian Aksel Johannes Aksel Cornelius Aksel Kristoffer
Frøken Ubesluttsom Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Aksel Martinus Aksel Johan Aksel Eliseus Aksel Tobias Aksel Emil Aksel Andreas
Vipsenmamma Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Aksel Jørgen Aksel Kristoffer Aksel Helge Aksel Magnus Aksel Johan var også fint.
LilleBitteliten Skrevet 17. juli 2012 #8 Skrevet 17. juli 2012 Aksel er et flott og sterkt gammelt navn! Jeg liker det veldig godt :-) Ville absolutt valgt det alene. Axel er også en stilig skrivemåte! Om du vil ha mellomnavn ville jeg valgt et staut og stødig navn slik som Aksel er. Hva med: Aksel Johan, Aksel Johannes?
Chelseafan Skrevet 8. august 2012 #10 Skrevet 8. august 2012 Aksel Magnus Aksel William Aksel Sebastian Aksel Jonathan Aksel Emilian
Gjest -ia- Skrevet 9. august 2012 #12 Skrevet 9. august 2012 Aksel Emiil er faktisk det som står høyest på lista, men jeg er redd folk vil uttale det med trykk på e'en, derfor hadde jeg skrinlagt det. Hadde ikke tenkt på at det kan unngås med å stave det med to i'er. Elias har jeg også vært innom, men har en venninne som har det som mellomnavn til sin sønn.
sommertiara Skrevet 10. august 2012 #13 Skrevet 10. august 2012 Skal dere bruke begge navnene da? Og når Emil er andrenavn er det vel ganske vanlig at det uttales Emiil?
Nyttårs barn Skrevet 10. august 2012 #14 Skrevet 10. august 2012 Aksel Johan Aksel Waldemar Aksel Fredrik Aksel Edvardt
Gjest -ia- Skrevet 10. august 2012 #15 Skrevet 10. august 2012 Skal dere bruke begge navnene da? Og når Emil er andrenavn er det vel ganske vanlig at det uttales Emiil? Ja, hvis jeg går for dobbeltnavn, så vil jeg jo kunne bruke det også. Kan hende jeg bruker bare et navn, men jeg har litt kjedelig etternavn, og det er derfor jeg vurderer mellomnavn. Jeg bor i nord, og her er det ikke så vanlig med den uttalen, men er det jeg synes er penest.
Gjest -ia- Skrevet 10. august 2012 #16 Skrevet 10. august 2012 Aksel Johan Aksel Waldemar Aksel Fredrik Aksel Edvardt Liker Aksel Fredrik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå