Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 noen som vet når virkningen av cosylan går ut av kroppen? Tok en sup i natt pga hoste, nå må jeg kjøre bil og vet at kombinasjonen cosylan/bilkjøring ikke er så bra.
cheni Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Kan vel sammenlignes med å ta en paralgin forte, hadde ikke hatt betenkeligheter med å kjøre iallefall. Et raskt googelsøk så fant jeg ut at halveringstiden er 2 timer
fisken2015 Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Det er ikke ulovlig å kjøre bil selv om det er trekant på medisinen. En må vurdere selv hvordan en føler seg, om en er trøtt eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Ok, takk for svar:-) Har brukt paralginforte for smerter før, og da ble jeg hyper,istedet for dødstrøtt. Trodde virkelig ikke jeg skulle bli trøtt på hostesaften, men her var virkningen motsatt. Ble så døsig av den at jeg fikk pustestans, bare på de ml som var anbefalt av legen, for ikke å snakke om overheng når jeg stod opp;)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Hadde ikke stusset på å kjøre:), hadde det ikke vært for at legen sa at jeg IKKE måtte ta cosylan hvis jeg hadde planer om å kjøre bil. Nå føler jeg meg fin og våken , så hiver meg i bilen:) HI
Gjest Shanti ♥ Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 Når halveringstiden er 2 timer regnes medisinen som ute av kroppen etter 10 timer.. dvs 5 ganger halveringstiden.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 ettersom det er morfin, ville jeg vært litt forsiktig m bilkjøring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå