Gå til innhold

Søvn? Ka er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trøtt som eit fly, og føler eg kunne budd i senga i 2 døgn, men søvnen kjem ikkje... eg struter Gaviscon uten den store lettelsen, og må jobbe som ein heilt når eg skal skifte stilling. Føttene kramper seg om dei ligg litt forkjært og det romsterer i magen min og buler ut kroppsdeler.

Lille gull; gi meg og kroppen min litt fred, eller kom ut og hils på meg på skikkelig vis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Ikke kjekt og ikke sove skikkelig om natten.

Jeg sovner greit om kvelden, men våkner ca hver time av at jeg må skifte sovestilling, klarer ikke og sove så lenge på siden da får jeg vondt i bekkenet, og på ryggen blir jeg uvel hvis jeg ligger for lenge. Så jeg skifter sovestilling ofte, og er på do ca 3 ganger om natten, *gjeesp* bruker og lang tid på å sovne mellom hver gang jeg er våken.

Meen hold ut vi er snart i MåL :-)

Skrevet

Som å høre meg selv. Pluss at jeg er så sinnsykt varm inni hender og under bena. I natt lå jeg i tillegg våken i tre timer med rier alt fra 8 til 12 minutters mellomrom og romlete mage. Men da der kl 02.30 var 12 min mellom igjen skjønte jeg at det bare var tull. Hadde masse tulle rier forrige gang og. Kan de ikke komme på dagen hvertfall!!!! 2 dager til termin her.

Skrevet

Ja, no venter eg nummer 3, og er ikkje kommen lenger enn til uke 37, men har hatt regelmessige maserier i snart 14 timer. Ikkje nokre skikkelig greier, men nok til å heile tida holde meg på alerten. Er reist på tur, og er langt fra jordmor og fødeavdeling...

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Sover dårlig her og.. Alltid pleid å sove på ryggen, men nå blir jeg uvel av det, og må ligge på siden.. Med påfølgende vondt i hofteknokene. Våkner av at jeg må skifte side ca hver halvtime. Excellent! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...