Mammatilettgull+en spire Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Er nå i uke 36+2. I løpet av den siste uken har jeg 2 ganger vært på do og hatt rosa farge på papiret. Har ikke hatt sex i forkant av dette. Men har hatt litt mensmurringer de siste dagene, men ikke så kjempe mye.Hva kan dette komme av?
Mammatilettgull+en spire Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2012 Modning. Eller hemorider :oP Hermorider fremme??? Trudde nå et var i tilknytning til "hull nr.2"???
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 Haha. Du spesifiserte ikkje hvilke områder papiret hadde rørt ;-)
Mammatilettgull+en spire Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2012 Hehe.. Ja det glømte æ vist i farta.. Men kom fremme fra:) så da er det nok bare modning??
Barn 4 :) Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 kan vere begyndelsen på noke kansje.. om mensmurringen tar seg opp og du blør meir villa eg ha ringt til føden... første gangen eg skulle ha beby so var eg ca like langt som deg da eg begynte og bloslime litt og fikk mensvondt.. hadde nesten 2 cm opning da eg kom inn på føden.. dei stoppa de med tabletter!! Men kan vere modning ogso da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå