Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvor ubehagelig da?? mine har vært direkte vonde til tider magen blir like hard som en bowlingkule. men har sjekket det å det ser ut til at det er normalt for meg.. jeg vet at andregangsgravide får mere kynnere en førstegangs.. men de skal da ikke være regelmessige..

Annonse

Hmm... kanskje det er kynnere jeg merker? Har i hele dag hatt vondt, men trodde det kanskje var noe jeg hadde spist...? hmm... Er førstegangs jeg også...
du vil kjenne at magen blr veldig hard når du har kynnere..

Ja det er det jeg har kjent, har i hele dag trodd jeg bare hadde vondt i magen, kanskje spist noe (men jeg har bare spist 1 polarbrød og 1 yougurt da...) Googlet kynnere, og ser ut som det er det det er ja ;)

Nei jeg har de ikke regelmessigt men merker de kommer av att jeg "stresser" litt eller er uroig i kroppen å det har det vært mye av i det siste..

Hele magen blir bowling kule hard og kjenner jeg går ett hakk ned i ryggen for det blir så ubehageligt.

Kan huske jeg hadde enn del i slutten av sist svangerskap så derfor jeg reagerer er for de er så himmla ubehagelige nå :-/

Jeg sliter også med kynnere. Begynte i uke 17, men har ikke vært skikkelig plagsomme før de siste ukene (uke 28 nå). Merker enda mer til de (har fler) når jeg er skikkelig sliten og eller stresser... I går hadde jeg kynnere hele dagen! var nesten så jeg lurte på om de ble regelmessige!

Er også 2.gangs forresten... vi er vel bare nødt til å slite med de, og kanskje roe ned tempoet noen hakk, sove mer osv...

Er 2.gangs og de har nettopp begynt på meg;) 23+4. Særlig mot kvelden så sprenger det på. Hjelper med hvile når jeg kan. Det kommer ofte når jeg stresser, men det er jo lettere sagt enn gjort å stresse ned med aktiv 3-åring i hus og jobb hehe. Men det er visst helt normalt at det kan begynne så tidlig ;)

sex er utelukket her i huses pga kynnere.da blir de drivvonde og jeg må sitte eller ligge helt rolig før det gir seg. kan også ha kraftige kynnere hvis jeg har veldig full blære da er det slik at jeg må krøke med sammen fordi jeg føler at mage skal sprekke hvis jeg retter meg opp..

Annonse

Ganske mye kynnere her og, er andregangs. Merket det spesielt de siste to-tre ukene. Kommer om jeg er sliten, eller bærer ting, eller går opp og ned trapper noen ganger. Og så etter sex. Hadde ikke kynnere før veldig sent i svangerskapet sist. De er heldigvis ikke vonde da, bare kjenner at magen strammer seg, og at det snurper seg litt sammen i korsryggen. Hjelper å strekke ut magen ved å stå eller ligge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...