Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som også har til dels vonde murringar i magen og korsryggen? I dag fekk eg så vondt at eg bare måtte legga meg ned på sofaen, og i natt vakna eg av det same. Ingen blødning her, men det blir plutseleg bare veldig vondt. Så roar det seg litt, men er liksom ikkje heilt vekke heller..

Litt bekymra då eg har ei temmeleg lang reise på tysdag, skal fly til San Francisco.. Nokon som har tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det akurat likkens:-)hadd det sist svangerskap også

Skrevet

tempurpute til korsryggstøtte. koster 575kr tror jeg, men redda hverdagen på jobb. og var så verdt det i 6 timers kjøretur i går :) murringer er helt vanlig. det vokser jo inni der :) god tur!

Skrevet

Takk!kor får ein kjøpt sånn pute?

Skrevet

Jeg også! Jeg har mest murringer da, og det likner ikke på menssmerter.

Sitter kun i magen. Hadde ikke så sterkt med de andre, merker allerede at dette svangerskapet vil bli heeelt forskjellig fra de andre jeg har hatt. Hva kan dette være da? Intetkjønn? Eller tvekjønn?

Hverken gutt eller jente, det er ihvertfall sikkert...

Skrevet

Takk!kor får ein kjøpt sånn pute?

Jeg kjøpte min på Tempurbutikken i oslo(rådhusgata). Så bor du i osloområdet går jo det an. Det er en apotekkjede som selger, men husker ikke hvilken. tempur.no har forhandlerliste tror jeg.

Skrevet
Jeg også! Jeg har mest murringer da, og det likner ikke på menssmerter. Sitter kun i magen. Hadde ikke så sterkt med de andre, merker allerede at dette svangerskapet vil bli heeelt forskjellig fra de andre jeg har hatt. Hva kan dette være da? Intetkjønn? Eller tvekjønn? Hverken gutt eller jente, det er ihvertfall sikkert...

Begge deler...?? ;)

Skrevet
Jeg også! Jeg har mest murringer da, og det likner ikke på menssmerter. Sitter kun i magen. Hadde ikke så sterkt med de andre, merker allerede at dette svangerskapet vil bli heeelt forskjellig fra de andre jeg har hatt. Hva kan dette være da? Intetkjønn? Eller tvekjønn? Hverken gutt eller jente, det er ihvertfall sikkert...
Begge deler...?? ;)

Hmmm Hva??

Skrevet
Begge deler...?? ;)
Hmmm Hva??

Både gutt og jente?

Skrevet

Er 10 uker og synes jeg kjenner mer murringer i magen nå enn jeg har gjort på flere uker. Jeg mener å ha lest at rundt disse tider vokser barnet fortere... kanskje det er derfor...

Skrevet

Ele: Nei nei og atter nei! Har litt følelse for det nå i dag, men håper den følelsen er feil.

Testet jo positivt 3+1 eller 3+2, så det er mulig. Men håper inderlig det bare er en!

Selvsagt så går jo alt og vi skal klare to til, men ønsker oss helst en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...