Gå til innhold

Akupunktur - til hjelp for å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaring med akupunktur for å bli gravid? Er generelt skeptisk til at slik skal hjelpe, men kjenner egentlig ikke til hva akupunktur innebærer. Har lest diverse steder at folk har ment det hjalp de, noen her som har noen erfaringer eller synspunkter?

Fortsetter under...

Jeg går til akupunktur for pms plager og for å bli gravid:)

Vet ikke enda om det hjelper, har kun hatt 3 behandlinger enda,em vi får se;)

Hvis du vurderer å prøve det, så anbefaler jeg seg og sjekke nøye om det er noen har spesialisert seg på ufrivillig barnløshet og kvinnesykdommwr:) hun jeg går til har gjort dette

Da jeg skulle bli gravid forje gang gikk jeg til akupunktur for å bli gravid, og jeg gikk inn med et åpent sinn og ville virklig at det skulle virke. Og jeg så på veggen der inne alle de hadde greid å hjelpe.

Det hjalp ikke meg, jeg ble ikke gravid før rudt et halvt år senere, men jeg tror det kan hjelpe for noen :)

Tusen takk for svar. Ser at akupunkturen her jeg bor ihvertfall behandler gravide for svangerskapsplager og gir fødselsforberedende. Tror jeg skal ringe og høre jeg:)

Leste at en undersøkelse fra tyskland viste at en gruppe kvinner som hadde fått akupunktur før fødsel, fødte ca 2,5 time raskere enn kvinnene som ikke fikk/ fikk "narre" akupunktur. Blir jeg gravid hørtes det fristende ut ihvertfall:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...