AkPa Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Måtte jeg i vei å kjøpe meg mammabukse.. Skal på slektstreff og det skal være ute så må ha på meg dongribukse.. Alle dungribuksene mine er for små, pga alt for oppblåst mage... så jeg og mannen kjørte å kjøpte mammabukse så jeg har en bukse... Nå er det bare å finne en overdel som skjuler magen litt... Har allerede gått opp en bh strl også... noen andre som plages med mage og pupper som vokser veeldig fort?
prøver og prøver-GRAVID Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 ska sei, mamma bukse allerede?? den oppblåste magen vil nok forsvinne om någen veker, eg har og vore veldi oppblåst men har roa seg litt men nå håpe eg bare magen kome snart masse lykke til med å skjule magen å kos dokk på slekstreff
Ele Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 Jeg har brukt mammaklær noen uker nå og er bare 10+1 nå! Burde ikke oppblåst mage gått over nå?? Jeg ser jo ut som jeg er langt på vei...!
tyr82 Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 10+6 og er ikke mindre oppblåst enda. Deilige mammabukser og lange tunikaer
*spirami* Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Jeg er 7 uker i dag.. Og har gått opp 5 kilo.. Spiser med en gang jeg blir kvalmen...:/ brystene har forstørret seg enormt (har silikon fra før) så de er veeeldig tunge.. Magen er diger.. Har aldri hatt flat mage, men har klart å skjult den.. Ikke nå lenger sååå vanskelig å holde skjult når jeg vokser som dette.. Syntes rett å slett det var trist å stå på vekta
AkPa Skrevet 15. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2012 Jeg er 7 uker i morgen og føler det på samme måte som deg... På slektstreffet i går ble det ganske avslørt... Så nå vet så si alle på pappa sin side det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå