Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke si annet enn at jeg er veldig forvirra nå..

tok en test 2 dager før ikm, og den dagen før ikm, og begge viser en svaaaak strek. (a1-test)

Tok så en test på ikm-dagen på kvelden (doc-morris) som viste negativt først, men senere var det en svak strek, men mye sterkere enn de to før.

Mensen kom når den skulle, men har hatt småblødninger siden mandag. Tok igjen en docmorris test i dag, og når jeg så på den etter 3 min, var det en svak strek der.

Dvs: Jeg har mens, men de 4 siste testene jeg har tatt, er det strek i testsonen! Jeg var innstilt på at jeg ikke var gravid siden mensen kom, men klarte ikke å la vær å tenke på de tre testene jeg tok som hadde strek, så måtte bare ta en til; som viser positivt.

post-848777-0-32562400-1342270025_thumb.jpg

Er i dag 16 dpo.

Tror dere det kan være SA, eller?

(Skal legge til at dette er første mens etter p-pilleslutt, så vet ikke hva som er "normal mens" for min del)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143954356-veldig-forvirra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne av meg testet svakt positivt mens hun hadde det hun trodde var mensen. Hun hadde småblødninger i mange uker etter hun fikk den positive testen, men hun var gravid å skal ha i oktober, alt er gått kjempe fint :) Håper det er det samme for din del. :)

Jeg var jo ganske sikker på at jeg ikke var gravid denne gangen siden mensen kom, men det var noe i meg som sa at jeg måtte ta en test til. Ser jo at det kan jo være et lite håp enda :P selv om jeg er ganske sikker på at jeg ikke er det, men de 4 siste testene er jo svakt positive.. Kan vel ikke ta så mange på rad som viser falsk? Har bestilt en digital test, den gir jo et klart svar :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...