Gå til innhold

Fikk tips om og dra til Djurs sommerland her før vi dro på ferie og for en drittpark:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde seriøst det var megastort og ble kjempeskuffet over spesielt badeanlegget, var jo skitten og fælt i alle fall i damegarderoben, vannet i dusjene var jo pisskaldt og jeg synes i det hele tatt ikke det var så mye som var morsomt i den parken:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal lete lenge etter et rent badeanlegg og garderober i Danmark altså. Er ikke norsk standard på rengjøring. Sånn er det bare. Sånn er det også i England, Tyskland og sikkert de fleste andre europeiske land. Kan ikke forvente samme standard som i Norge. Jeg har vært på 3 forskjellige feriesenter i danmark siste 4 årene, og det er like skittent over alt, både i badeanleggene og i husene.

Var jo synd at resten ikke fallt i smak da. Jeg har aldri vært i Djurs, så kan ikke uttale meg. Men har vært noen ganger i Fårup sommerland, og det syns jeg og ungene er knallgøy! Og så stort at en ikke får gjøre alt en vil på en dag. Men vi snakker jo Danmark her, ikke USA, så å tro du kommer til noen svæære greier er jo kanskje litt urealistisk. Vi var i legoland et år, og som barn husker jeg det som en svær park med all slags morsomt. Så hadde jo høye forventninger. Men da ble både vi voksne og barna skuffet. Fårup va 10 ganger bedre.

Skrevet

Jeg ble kjempeskuffa over Kristiansand dyrepark. Jeg hadde sett for meg en megapark! Men synes det var lite av alt og dyrt. Tror vi betalte 8-900 kroner for to voksne og et barn.

Til sammenligning kostet det ca 600 kr for Legoland samme år.

Jeg tror man blir farget av ting man ser fra USA det alt er enormt. Og når noe ofte er i media her hjemme må det jo være stort..

Jeg synes også Tusenfryd var en skuff.

Men kan være farget av å ha vært i Liseberg og Tivoli i København som liten og ser for meg digre plasser!

Skrevet

Synes parken er super. Jeg har vært i sikkert 20 parker. Orlando Disney, Disney i Paris, Astrix, Terra Mitshia, Gardaland og mange fler.

Jeg likte Djurs veldig bra. Men ikke så godt badelandet. Men nå hater jeg badelander. Var nettopp på et i Frankrike og det var forjævlig ekkelt. I Frankrike dusjer de ikke før og etter badeland. Urk.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Neste gang, dra til Sverige: Skara Sommerland <3 Vi var der når jeg var noe yngre (var 17 år, var med min far og hans daværende samboers familie) Og er definnetivt et sted vi skal ta med ungene når de blir litt eldre!

Skrevet

Jeg liker meg veldig godt i djurs sommerland, fantastisk park! Så hver sin smak..

Skrevet
Neste gang, dra til Sverige: Skara Sommerland <3 Vi var der når jeg var noe yngre (var 17 år, var med min far og hans daværende samboers familie) Og er definnetivt et sted vi skal ta med ungene når de blir litt eldre!
der har jeg de beste ferieminnene<3 var vel 11-12år da...
Skrevet

Den parken liker faktisk jeg også. Faarup er jo ennå bedre da, var der på mandagen som var :)

Gjest Husfrua
Skrevet

Vi har akkurat vært i Djurs sommerland og vi storkoste oss! Så helt tydelig at man har forskjellige forventninger til ting. Har vært i mange ulike parker og ingenting er 100% noen steder. Det blir hva man gjør det til selv:-)

Skrevet

Kanskje du kan dra til Disney Blizzard beach???

Da kan du få lov til å sette forventninger, og håpe det er stort.

En ting skal jeg bare si : fytti rakkern for en park altså! :D

Skrevet
Jeg ble kjempeskuffa over Kristiansand dyrepark. Jeg hadde sett for meg en megapark! Men synes det var lite av alt og dyrt. Tror vi betalte 8-900 kroner for to voksne og et barn. Til sammenligning kostet det ca 600 kr for Legoland samme år. Jeg tror man blir farget av ting man ser fra USA det alt er enormt. Og når noe ofte er i media her hjemme må det jo være stort.. Jeg synes også Tusenfryd var en skuff. Men kan være farget av å ha vært i Liseberg og Tivoli i København som liten og ser for meg digre plasser!

Dyreparken i seg selv er ganske stor og sammen med fritidsparken og badeland er Kristiansand fritidspark norges største park. Du kan ikke mene seriøst at den var liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...