Pærefrø Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Tok en docmorris i går, kunne av og til skimte trek(eller var det i hodet mitt?) Hvertfall, i dag var den pos....altså, lenge etterpå.... Vet at du ikke skal lese av resultatet etter fristen, men..... Erfaringer?
På vei igjen <3 Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 Min har blitt positiv etter tidsfristen. Har lagt ut et bilde her et sted. Tok også en sånn i dag, og da ble den positiv etter tre minutter, og sterkere etter fire.. Om du kunne skimte en strek før tidsfristen, så ville jeg kjøpt en ny og tatt på morgenurin i morgen. Er godt mulig at det stemmer Lykke til
Pærefrø Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2012 Klarte ikke vente...haha, den så neg ut så da tester jeg igjen på mandsg, har ingen tester igjen, kan ikke ha de liggende...hehe
På vei igjen <3 Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 He he. Kjenner den følelsen Når er ikm?
Pærefrø Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2012 Ikm er ikke før fredag...haha, leeeeenge til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå