Namnam:D Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Tygger Gaviscon tabletter hver kveld grunnet halsbrann, men sliter veldig med å få dem ned...brekker meg så lett, og noen tabletter har vært på god vei opp igjen... Men de funker ihvertfall. Noen som har prøvd miksturen? Tenkte kanskje den kunne være lettere å få ned...
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 Den er ikke så veldig god, merkelig smak, men gikk likevel greit å få den ned. Hjalp godt mot halsbrannen. Hører flere som sier tablettene er verre på smak og foretrekker miksturen.
bivi Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 smaker ekkelt, og jeg strevde med å få den ned.... kjøpte en annen type tabeletter til slutt. husker ikke hva de het, jeg forklarte problemet till jordmor, og hun hjalp med å finne noe annet.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 Jeg syns miksturen absolutt er lettere å få ned, men den smaker ikke godt! Jeg har hørt flere si at miksturen skal være bedre, men ingen av delene hjelper på meg. Hittil er titralac det jeg har prøvd som virker best og det har virket bedre enn det jeg har fårt på resept, men jeg er ikke gravid så jeg vet ikke om den kan tas av gravide. Jeg må dessuten ta 4 tabl for at den skal virke på meg.
Dini Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Jeg knaska tablettene som godteri. På slutten av svangerskapet gledet jeg meg til å spise de hele tiden Tror man er forskjellige på det uansett
Mamma_til_2 Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 Jeg drakk gaviskon mixtur gjennon begge mine svangerskap, det var det legen annbefalte, tygge tab. satt seg fast i tenner og gane ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå