Gå til innhold

Graviditets-Road-rage!!!!

Anbefalte innlegg

Å herregud jeg blir sÅ sinna nÅr jeg kjører bil for tia!!

Og nÅ i ferien er jo veiene fylt av idioter som har dÅrlig tid og setter mitt (og lillegutt) sitt liv i fare.

Jeg blir sÅ sinna at jeg holder pÅ Å eksplodere. Er sikker pÅ at jeg kunne banka en av idiotene med et balltre :P

ÅÅÅÅ sÅ lei av at hormonene styrer livet mit :( OgsÅ er jeg bare halvveis :P hahahaha..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143954248-graviditets-road-rage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir også forbanna!! Det er så mange som tror de er alene på veien, eller som ikke gidder å bry seg om andre... Er usikker på om de ikke forstår at de setter sitt eget og andres liv i fare...

Dessuten blir jeg også sint på køsnikerne. De som kjører forbi hele køen på motorveien, for så å skifte felt like før rundkjøringen. Egoister!

Jeg tenkte at dette kan jeg kjenne meg igjen i!

Jeg spurte sambo om jeg har blitt mer hissig i trafikken etter jeg ble gravid.

"Tja.. Hissig har du jo vært hele tiden der du freser rundt i den lille vepsen din" sa han.

Hehe:P

Jeg blir ekstra oppgitt over folk som ikke bruker blinklys, hindre trafikkflyten på den måten!

Køsnikere er også vanvittig irriterende, enig i den.

He he, mye som kan være irriterende i trafikken. ;)

Men syklister har jeg litt tålmodighet med, sålenge de holder seg til trafikkreglene og ikke sykler over overgangsfeltet (det er for gående). å sykle på enkelte gang og sykkelfelt kan være direkte farlig siden det er enkelt å punktere der - og pga. mye folk. Så for de som sykler på landeveissykler og holder ganske høy fart (og følger trafikkreglene!), synes jeg det er greit de holder seg i veibanen. Men det er lov å tenke på at det er tider på døgnet det passer seg dårlig, som i rushtid...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...