silje1989 Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Men jeg aner jo ikke når jeg skal ha el. siden mensen kom ca 10 dager over tida denne gangen. er akuratt ferdig med den. Når skal jeg begynne med hostesaften og juicen?? Tenkte å ta hostesaft minst 2 ganger om dagen, kanskje mer ?
På vei igjen <3 Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Jeg gurglet 2 ganger for dagen. Fikk tips om å ta 20 ml x 3 Tok fra cd 7 til 12-13. Tror jeg glemte å ta begge deler etter da, men jeg er jammen blitt gravid denne måneden Grapefruktjuicen er for å få mer el slim. Jeg drakk tre-fire glass for dagen, men så ingenting til slimet. Men det har visst virket likevel Lykke til!
På vei igjen <3 Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Jeg mente at jeg gurglet 3 ganger for dagen
silje1989 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2012 Hva menes med cd? Altså hvor lenge etter mensen begynte du å ta det?
På vei igjen <3 Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Det betyr syklus dag- altså hvilken dag etter første mensdag jeg begynte å ta det Om du ikke skal ta el tester og bare prøve deg frem, så hadde jeg tatt fra dag 6 eller syv og fremover. Kanskje kjøpt inn mer enn en flaske. Jeg brukte en og en halv på de dagene
silje1989 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2012 Jeg har hørt at man ikke skal ta hostesaft under og etter el. og siden jeg ikke vet helt når el er, så er jeg redd jeg ikke merker at jeg har det
På vei igjen <3 Skrevet 13. juli 2012 #7 Skrevet 13. juli 2012 Hmm.. Det har ikke jeg hørt så da må du kanskje vente på at noen andre skal svare deg. Har hørt at man ikke skal drikke grapefruktjuice etter el, for det kan gjøre det vanskeligere for spiren å feste seg. Vet jo ikke om det stemmer da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå