Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅ, sÅ herlig! Jeg er 10+2 i dag og har prøvd et par dager, men livmora er nok litt for langt ned i bekkenet enda. Kanskje neste uke? :)

Det er nok like før for deg ogsÅ. Bare kjenn i sirkel rundt skambenet, det er nok der du først finner hjertelyden.

Annonse

Så gøy! Det er fantastisk. Hørte på ul i uke 7. Jeg gleder meg til å høre selv! Prøvde 10+2, og tror jeg hørte baby sin med 132 slag. Men den forsvant og etterpå hørte jeg bare min. Så da lurte jeg på om jeg hadde tulla eller hva :) Gleder meg til å teste på nytt neste uke. Er på ferie nå, med selvpålagt pause ;)

Hvor lenge bruker dere angelsound av gangen? Nå i begynnelsen har jeg lett ganske lenge før jeg endelig fant hjertet til babyen. På onsdag skulle jeg bare lytte en kjapp runde før vi kjørte på hytta. Og da fant jeg seff ikke hjertelyd. Leta i sikkert en drøy halvtime før jeg gav opp. På kvelden fant jeg imidlertid hjertelyd etter kort tid.. Typisk;) Men blir jo redd for at jeg bruker den for lenge av gangen..

Hvor lenge bruker dere angelsound av gangen? Nå i begynnelsen har jeg lett ganske lenge før jeg endelig fant hjertet til babyen. På onsdag skulle jeg bare lytte en kjapp runde før vi kjørte på hytta. Og da fant jeg seff ikke hjertelyd. Leta i sikkert en drøy halvtime før jeg gav opp. På kvelden fant jeg imidlertid hjertelyd etter kort tid.. Typisk;) Men blir jo redd for at jeg bruker den for lenge av gangen..

Første gangen jeg brukte den måtte jeg lete i ca 15 minutter. Ellers har jeg lett opp til 5 minutter og har som regel funnet hjertelyden etter dette. Kun en gang har jeg måtte gi meg og prøvde igjen senere og fant den lett da.

Merk at disse apparatene ikke hadde vært tillatt i EU eller USA om de hadde vært skadelige for fosteret. Så 5-10 minutters bruk en gang i blant skal du ikke være redd for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...