På vei igjen <3 Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Så flink var jeg å holde meg, tok nettopp en test til. He he. Men her er ihvertfall bildet. Mye sterkere i virkeligheten
Forsvarsfrue^^ Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Ser den jeg;) Er så glad på dine vegne, så slipper du å vente ett helt år;D Jeeei<3
På vei igjen <3 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2012 Ja, jeg også! Og med tre positive tester på en dag (til og med på ettermiddagsurin!) + en positiv el test, så er jeg overbevist
Forsvarsfrue^^ Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Får vel se om jeg bestiller meg flere tester her og;p Skal i allefall fortsette å tempe, så får vi se hvor det bærer henn:)
På vei igjen <3 Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2012 Ja, jeg drømte i natt at jeg også tempet. He he. Har vært litt feber på de minste, så sikkert derfor jeg har tatt det med meg i drømmene.. I dag er testen enda sterkere, dog fortsatt svak. Men tvilen er borte, bare redd for at det ikke skal holde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå