Gå til innhold

Mange som har hatt mange ivf forsøk før positiv test!?

Anbefalte innlegg

Hei! Er ny hær inne:) er på vårt 4 ivf forsøk nå! Å jeg er enda ikke blitt gravid!:( bruker medicus klinikken i trondheim:) andre som har erfaring dærifra? Lurer på om det er vanlig å ha så mange forsøk før man blir gravid? Føles nessn som at dt aldri kommer til å gå!! Blir så utolmodig! Er på rugedag 7 nå.. Å kjenner ingenting dær nede enda:/ noen andre som heller ikke har merket noe før evt positiv test? Klem

Endret av snuppelino

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Velkommen!

Alle gode ting er tre, men på fjerde skal det skje ;)

Jeg kjenner ei som ble gravid på 4 forsøk, hun er lykkelig 3 måneder å vei nå :)

Jeg selv får snart frys etter første forsøk.... har du hatt noen fryseforsøk også eller bare 4 ferskforsøk?

Har hatt et forsøk med uthentig og tilbakesetting, å to frys.. Så nå på mitt andre med uthenting, fikk ut 12 egg nå, hvor 9 ble nedfryst og et innsatt!:) men er det normalt at man ikke kjenner noe før evt positiv test?

Annonse

Første forsøk ble et avbrutt forsøk da eggene ikke delte seg i fjor høst. Fikk satt inn to egg i januar og resultatet ble en liten jente som ventes i oktober :-)

Har et vennepar som har hatt 8 mislykkete forsøk, men fikk det til på sitt niende forsøk (og første forsøk i det offentlige...). Så fortsett å tro på at dette går veien!

Så gøy å høre at spiren sitter hoss di fleste etter noen forsøk! :) da er dt vel håp for meg også!:D men et vel vaneli å tenke at dette aldri går når man bare får negative tester!:/ skal teste om en uke! Har veldi lyst å teste nå men det er evl uansett for tidlig... Men merker jeg blir stressa av at jeg ikke merker noe nede i magen..:/

Noen blir gravide på første forsøk, noen i løpet av de 3 offentlige, og andre må fortsette privat.

Jeg har hatt 5 ivf og 4 fryseforsøk (og før det hadde vi 4 aih). Ble gravid på siste fryseforsøket, og er 12 uker i dag.

Ikke gi opp - det går til slutt!

Annonse

Vi hadde 4 negative forsøk, ett negativt frys, så spontant gravid som dessverre ikke gikk så bra :( Deretter fikk vi gutten på 5. fersk forsøk :)
så godt å høre at det endte godt!:)

Ja, og ikke nok med det, så ble jeg spontant gravid igjen med termin om 10 uker :)

Så, ikke gi opp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...