Gå til innhold

til dere søte som har spurt om oppdatering, det er 2 små bankende hjerter inni meg:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

tusen takk alle søte jentene:) ja bare å spørre, dette var andre forsøk og jeg er snart 33, jeg har få og dårlige egg og han har få og trege svømmere.. jeg fikk beskjed av legen at jeg måtte bli gravid innen 35 hvis jeg skulle ha sjanse.. første uttak 1 egg som delte seg riktig, men festet seg ikke. 2 uttak 2 egg som hadde delt seg riktig... hvem hadde trodd at begge skulle klamre seg fast!? som sagt, det er visst altså mulig! :)

:) Er det noe spesielt du har gjort som du tror har hjulpet? Som f.eks. akupunktur, te, babyklister, stå opp ned :) og lignende? :) Hvis du kjønner hva jeg mener?

Jeg er så glad å lese historien din! :) Jeg selv drømmer om tvillinger og vi hadde vårt 1. forsøk som ble avbrutt. Så jeg trenger positive histrorier og mye informasjon siden jeg er fortsatt ganske fersk til dette.

Annonse

går fint det :) var i Porsgrunn, nei gjorde ikke noe spesiellt .... forsiktig med kaffe og sukker... mulig jeg tenkte pittelitt mindre denne gangen fordi det var så mye annet som skjedde rindt da, hadde en mormor som var veldig syk og som døde i rugetida... ellers tror jeg det er lurt å kjenne etter hva krpoppen sier, er du sliten så hvil litt og ikke press altfor mye på.

etter ett forsøk er nok legene litt klokere på hva slags medisiner som passer for deg, mulig det kan være løsningen?

men alt i alt tror jeg det er litt tilfeldig og, tenk sist ville ikke det ene feste seg og nå plutselig ville begge!!

noen er heldige og treffer på 1 eller andre må gjennom 5-6 eller mer.... men tilslutt skal du få belønningen du også!!!! helst før enn senere, men uansett lykke til :) :)

Så koselig å se at de finnes positive forsøk og:):):) eg skal ha samtale me Danmark ang å gå videre til di etter neste forsøk. Har ikke truen lengre eg. Gode og mangen nok egg men ingen sitter fast:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...