AnitaLilja Skrevet 13. juli 2012 #1 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg fikk vite i mars at jeg har PCOS i forbindelse med IVF, hadde på daværende tidspunkt 30-40 cyster på ene eggstokken og 55 på andre. Har i tiden før vært mye plaget med smerter med jevne mellomrom (noen sykehusinnleggelser), ble forklart etter at jeg fikk diagnosen at dette trolig kommer i forbindelse med EL og mens. Etter IVF-forsøket i mai (som endte kjemisk) har jeg hatt så godt som konstant smerter, dvs at jeg har oftere smerter enn ikke. I løpet av en dag kan jeg være heldig og våkne med svake smerter, ha 2 helt smertefrie timer i løpet av dagen, og sove som en stein hele natta. Andre dager har jeg moderate smerter hele dagen, som knyter seg skikkelig til så jeg nesten spyr, våkner om natta av store smerter, og må tilbringe første timen min i våken tilstand i fosterstilling og gråt i senga. Andre som har det slik, eller har dere det kun i forbindelse med EL? Legen på fertilitetssenteret har sendt henvisning til laparoskopi, og fikk svar fra sykehuset her for noen uker tilbake at jeg har fått behandlingsfrist 6.desember. Ringte da tilbake til henvisende lege og fortalte at jeg har kjempevondt, og lurte på om han kunne sende purring eller henvisning til annet sykehus. Er det noen andre som har erfaring med slik? Vil det bli lettere etterhvert? Burde jeg ringe sykehuset ofte og purre på? Beklager et litt desperat og febrilsk innlegg her, men jeg er for å være ærlig dritlei og kjempe sliten. Gleda meg stort til å komme meg tilbake til jobb etter ferie i natt, men når det er slik som nå at jeg må sitte ei stund til fordi det er vondt å bevege seg, og man skal prøve å ikke vise det til noen, så gleder jeg meg mer til å ha fri igjen i nesten 2 uker etter helga her. Og slik vil jeg ikke ha det... :'( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143954054-flere-med-konstante-smerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. august 2012 #2 Del Skrevet 4. august 2012 jeg har mye smerter så jeg får sterke smertestillede av legen. jeg sliter med å få operasjon. som jeg helst sklle ville ha. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143954054-flere-med-konstante-smerter/#findComment-144438219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå