SuBuuuuu Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Jeg er gift, eier hus, hund og bil.. Har fast jobb..Livet ligger på en måte helt til rette for å få barn.. Jeg har lyst på barn og mange av venninnene mine har barn.. Men jeg syns det er en litt skummel tanke, livet blir helt forandret.. Hvordan visste dere at dere var klare? Det å slutte på ppillen som jeg har gått på så lenge er jammen et stort steg. Jeg er redd for å angre.. Men hvor lenge skal jeg vente bare fordi jeg vet live vil forandre seg? Jeg elsker jo barn og vet at livet egentlig bare vil endre seg til det positive..
M_1982 Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Jeg var ikke sikker på at jeg var klar, og er nå prøver og fremdeles ikke 100% sikker. Men alle jeg har pratet med sier at det er ikke noe man angrer på, og hvis man tror man har lyst på barn, men ikke er helt sikker, er det god nok grunn. Jeg kom til at jeg mest sannsynlig vil ha barn "en dag", og vi fant ut at det er bedre at det skjer nå enn senere, siden jeg nå har fylt 30 og mannen er 10 år eldre enn meg. Jeg tenker som så at jeg kommer til å ha 9 mnd til å bli klar + de månedene det tar før jeg blir gravid i tillegg.
På vei igjen <3 Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Det jeg kan love dere begge to, er at man aldri angrer! Selv om du ikke er klar, så komme du ikke til å angre. Jeg var pur ung med førstemann, og han har vært lyset i livet mitt siden han ble født. Jeg gråt meg i søvn i tre måneder da andremann var på vei, og hun er akkurat like spesiell for meg som broren... Det jeg vil frem til er at jeg ikke var klar med de to første, men herreguuuud for en gave det er å få barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå