Prøverpåentil Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Har fått med meg at mange syns det kan bli slitsomt å tungt med alle bevegelsene og vonde spark fra den lille i magen. Hvor mange uker var dere på vei når dere beg. å føle dette?
Gjest MMJ Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Jeg synes det var "værst" rundt 29-35 ca! Han sparket så hardt da!!! Nå har det roet seg litt, han får kanskje ikke så "spenn-tak" lengre Jeg er i uke 39.
all by myself Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Fikk aldri den følelsen med min første. Er nå i uke 33 med tvillinger så jeg vet ikke om det kommer nå fremover, men har hvertfall ikke følt det noe plagsomt ennå. Ventet også på de vonde sparkene sist og ble bekymret da de aldri kom....men ungen var frisk og fin og sterk allikevel :-)
Prøverpåentil Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2012 Okei:) Akkurat nå koser jeg meg så fælt med bevegelsene at jeg ikke kan forstå hvordan man blir lei.. men jeg er i uke 29, så kan tenke meg de blir krafigere etterhvert.. men kanskje det ikke alltid blir slitsomt:) Jeg tror lille tjukka mi i magen har litt lite plass.. kjenner ikke så mye spark lenger.. mest ting som stikker ut og mye romstering<3 hihi
.Lillemy. Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Jeg merket aldri noen vonde spark med førstemann, sparket aldri i ribbeina, og sparkene var aldri ubehagelig. Barnet var frisk og fin og sterk allikevel. Men han var også en meget rolig baby når han kom ut, og er fortsatt en rolig gutt på 3år nå, mer aktiv ja, men mye roligere enn jevnaldrene barn. Ikke merket noen vonde ubehagelige spark dette svangerskapet heller, koser meg med sparkingen og bevegelsene til lillegutt, er i uke 38 nå. Så ikke alle får vonde spark. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå