Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye veide barna deres på denne tiden?

var på 3d ul uke 28+1 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var idag. (er på ul hver 14.dag)

er 29+5 idag og hun regnet seg fram til at han var 1300gram.

i uke 30 er gjennomsnittsvekta 1600gram i følge babyverden.

hva med deg?

Skrevet

Jeg var i uke 26, da var hun litt over 1 kg og lå 10% over gjennomsnittet :)

Skrevet

Han sa ho var ca 1143, men synes det var litt lite? Har veldig liten mage og. Men er 176 høy da :P Ho er aktiv hele døgnet, går såvidt en time mellom hver gang jeg kjenner bevegelse. Med mindre det er veldig aktivt på jobb. Ho ligger visst akkurat på skalaen allikevel.

Skrevet
Han sa ho var ca 1143, men synes det var litt lite? Har veldig liten mage og. Men er 176 høy da :P Ho er aktiv hele døgnet, går såvidt en time mellom hver gang jeg kjenner bevegelse. Med mindre det er veldig aktivt på jobb. Ho ligger visst akkurat på skalaen allikevel.

Ifølge babyverden så skal vekta være 1100g i uke 28, så det er jo litt rart hvis jordmor sa det var lite?

Når den faktisk lå 43gram over snittet ;)

Skrevet

Min var 1140:-) Da sa hun litt over gjennomsnittet. Målingene kan vike.

Skrevet

1200gr blei gutten i magen målt til på 3D i uke 28+1.

Sønnen min på snart 2år blei målt til 1250gr på 3D i uke 27+5.

Skrevet

Takk for svar damer :) Da er ho akkurat der hun skal være :) Lagt seg med hode ned og.

Har dere reagert på stor nese på 3D forresten? :P Ho lå å dytta den opp i livmorveggen så så jo litt rart ut.

Men husker jeg synes ho eldste og hadde stor nese også.

Skrevet

var på 3D UL i uke 30 og da var hun 1260 gr om jeg husker helt riktig. Litt under snittet men ikke mer en -2 % :) På arket vi fikk står det at i uke 30 er gjennomsnittsvekta 1300 gr.

Synes også de hadde stor nese på 3D UL. Gutten min hadde det da han ble født også hehe. Etterhvert som hodet ble større, ble nesen "mindre". Nå har han en liten søt nese. Jenta i magen hadde også litt stor nese synes jeg.

Skrevet

Hehe ja er jo den som stikker mest ut i ansiktet dems så kanskje naturlig at den ser større ut enn resten. Nydelige er de nok uansett :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...