Mammadrømmen Skrevet 12. juli 2012 #1 Del Skrevet 12. juli 2012 Hei! 10.06.12 hadde jeg og min kjære første forsøk på Stork. Det er nå over en mnd siden og mensen har ikke kommet. Og alle hjemme tester har vært negative. Så på tirsdag tok jeg hcg test hos legen og fikk svar idag, om at den var negativ Så da må jeg bare innse at vi må starte på nytt. Hadde desverre bare det ene strået, så vi må kjøpe ny donor, og denne gangen med flere strå. Dette koster masse penger, og etter å ha regnet på det virker det ikke som det er voldsom stor prisforskjell på Oslo og DK. Eneste det står på er hvor heldig man er med pris på reise. Vi må ta fly frem og tilbake samme dag pga ansvar hjemme. Stork er en fantastisk klinikk, og jeg har ingenting imot å dra tilbake dit. Man følte seg veldig godt tatt vare på, og for meg som er sammen med ei jente, følte jeg hun ble veldig godt inkludert i prosessen. Noe vi satt stor pris på! Problemet for meg er reisen. Jeg synes det ble stressete og mye styr. På IVF Oslo slipper man dette reise styret. Og de er mer nøye på å sjekke perfekt tidspunkt til ins. i forhold til EL. Men jeg har hørt det er mer "legeaktig" og selfølgelig dyrere enn hos stork. Der er det mer fort inn og fort ut igjen, og legen som gjør alt. Ikke så personlig som de er på Stork. Stemmer dette? Synes det er vanskelig å bestemme hvor vi skal fortsette denne prosessen. Skal vi velge ut i fra opplevelsen på klinikken og billigst? Eller mest lettvidt og dyrest? Hva er deres opplevelser på IVF Oslo? Evt i forhold til Stork? Positive og negative tanker? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forsvarsfrue^^ Skrevet 12. juli 2012 #2 Del Skrevet 12. juli 2012 Hei:) Jeg har ingen erfaring med ivf og slikt, men tror nok jeg ville valgt der jeg følte meg trygg, godt ivaretatt og slik:) Denne prosessen skal jo være en glede, selv om jeg vet (av kjennskap til andre som har vært igjennom dette) at det også kan være en tung og slitsom prosess. Håper du finner ut hva som er best for dere og at spiren sitter snart:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144386321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Del Skrevet 12. juli 2012 Her kommer valget ann på hvordan en er som person, ønsker du litt mer dulling og pleie koster det mer ala Storken vil jeg anta! Dersom du vil ha effektivitet til lavere pris velger du f.eks CFC. For min del var siste alternativ valget, enkelt og greit, resultatet er jo det samme(forhåpentligvis). Jeg ønsker ikke henge lenger enn nødvendig på en slik klinikk Reising er stress uansett, her må du vurdere avstand fra flyplass til klinikk, fordel med kort avstand, jeg måtte iallfall fly uansett, noen ganger med mellomlanding, stress! hadde valgt direktefly med kort avstand til klinikk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144386335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 12. juli 2012 Hvis vi først skal styre med fly til danmark, er svaret enkelt. Da blir det Stork! Men jeg vet ikke om jeg orker den reisen og det stresset der. Mye lettere å komme seg til IVF Klinikken i Oslo. Men der er det dyrere. Så da må jeg jo vurdere om det er verdt de ekstra pengene å slippe reisen. Skjønner? Vet det er mange som ikke bryr seg om hvordan det blir gjort, så lenge det blir en baby ut av det. Men for oss har opplevelsen noe å si også Derfor jeg lurer på andres erfaringer om det å være på IVF Oslo Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144386406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 12. juli 2012 #5 Del Skrevet 12. juli 2012 Vi har vært på Stork 5 ganger,og opplevelsen har vært den samme hveeer gang! Fantastisk!!! Opplevelsen har alt og si for oss også,så skjønner dere godt! Vi har nå begynt her til lands,da jeg rett og slett ikke orker det maset,og stresset! Her har vi ihvertfall en dato og forholde oss til Selvom opplevelsen IKKE ER DEN SAMME!!!!!!!!!!!!! Men vi har opplevd Stork fem ganger,og tar med oss det videre. Vi er mann og dame,så vi kom inn til det offentlige her,og det er samlebånd,til de grader.....meeeen,vi fååår hjelp ihvertfall.Og jeg slipper å teste to ganger i døgnet,hoppe på et fly som er ledig....og jævlig dyrt.... stresse oss hit og dit,for så og insemineres,og så stresse seg hjemover,da vi og reiser til og fra,på samme dagen...! Nei,uff.Jeg orker ikke tanken engang jeg nå. Fantastiske mennesker på Stork,og takk og lov,for opplevelsene,tross negative taster...men... Vi orker ikke det jaget mer. Uansett,jeg skjønner dere vurderer fram og tilbake,for privat i Norge,koster SKJORTA!!! Men,lykke til,uansett hva valget blir Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144386685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 13. juli 2012 Tusen takk for svar, Baremeg123!! Godt å høre det er flere som tenker som oss! Var akkurat sånn jeg tenke de var i forhold til hverandre. Opplevelsen på Stork er unik og noe man ikke får andre steder. Så det blir vanskelig å bestemme seg for hvor vi ønsker å fortsette prosessen. Skjønner godt at dere ikke orket det styret med reise mer, når dere har vært der fem ganger. Da må det være godt å fortsette i Norge Men som du sier så har dere jo fått opplevelsen på Stork, som dere kan ta med dere videre Tusen takk for at du delte deres opplevelser! Og lykke til videre med prøvingen. Håper spiren sitter snart! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144387976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 13. juli 2012 #7 Del Skrevet 13. juli 2012 Bare hyggelig Ja det er vanskelig å bestemme seg.Ser den. Men vi orket bare ikke mer.Og opplevelsen,tar vi med oss videre,og kniper godt fast i den. Jo takk for det.Trenger det.Er litt frustrert av at det ikke funker! Så håper jo det snaaart skal klaffe! Hadde man enda kunne gjort det på "gamlemåten",kunne man prøvd hveeer måned,som mange andre...istedet er det liksom opp til penger,tid,ledig plass osv.! Lykke til hos dere også.Håper dere klarer å bestemme dere,for hva/hvor dere vil Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144389446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 14. juli 2012 Det skjønner jeg godt! Dere har jo vært der noen ganger.. Har tenkt mye på det du sa om at man har fått opplevelsen og tar den med seg videre. Var godt sagt det! Godt poeng også Jeg veit! Kunne man gjort det på gamle måten hadde alt vært mye lettere og ikke minst billigere. Litt urettferdig for de som kan det! Håper virkelig det klaffer for dere snart, det fortjener dere etter så mange forsøk og en god dose tolmodighet Takk for det Vi har vel sånn nesten bestemt oss for IVF Oslo, men vi får se hva vi ender opp med, må tenke på det litt til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144391446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 15. juli 2012 #9 Del Skrevet 15. juli 2012 Greit å ha noe å holde fast i Bra jeg kunne være til hjelp Ja,litt urettferdig er det,syns det...Og for oss som sliter,er det ikke mye hjelp heller,vi kan få.Stort sett blir vi raka blakke,hvis vi vil oppnå drømmen vår Er et dårlig system her til lands,for oss som sliter! Takk for det Jaaa....tålmodigheten begynner å ta slutt,men jeg viiiil ikke gi opp håpet helt enda! Ja greit å tenke godt igjennom dette! Bruk den tiden dere trenger,så blir resultatet mye bedre Blir spennende å følge dere sånn etterhvert da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144392196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 16. juli 2012 Ja desverre er det et dårlig system her i Norge Og urettferdig at alt skal være så dyrt. Man blir jo helt blakk av dette her! Tenk om alle som kan gjøre det på gamlemåten måtte betale like mye som oss for å bli gravide og gå igjennom alt vi gjør. Da tror jeg ikke det hadde blitt mange barn! Burde vært litt enklere og billigere for oss andre synes jeg Godt å høre at du ikke gir opp enda Men skjønner godt at tolmodigheten begynner å ta slutt, vet ikke om jeg hadde klart å holde ut så lenge som dere har Men drømmen er jo så stor at man holder vel fast på den til siste slutt, den som holder motet oppe Ja blir spennende å følge med på dere også! Har dere noen planer om når neste forsøk blir eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144394092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 17. juli 2012 #11 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Ja det er heeelt klart ALTFOR dyrt! Jeg har prøvd å gjøre noe med det,ved å skrive både til Anniken Huitfeldt og Jens Stoltenberg...Men har ikke resultert i noe bra enda dessverre! Håper jo at en dag....ting kan bli lettere for slitere som oss! HA! Nei,tror helt ærlig,at folk hadde ikke orket/giddi det,er jeg redd! Blitt mye mindre barn da ja...Det er vanskelig for folk å skjønne hva vi går gjennom,så lenge de ikke er der selv...Ser den,men alikevel syns jeg systemet kunne PRøVD å se det,og hjulpet oss mer på veien! Neida,gir ikke opp helt enda. Kan jo ikke det! Tenk om det èn dag sitter? Har jo et håp om at spira skal klore seg fast Hehe,ja man holder fast ved håpet Jada,håper å få komme igang i august! Nå har vi venta helt siden mai,så nå er vi skikkelig klare!!! Dere da,bare tenker og prøver å finne ut av hvor dere skal prøve neste gang? Endret 17. juli 2012 av Bare meg123 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144398269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 18. juli 2012 Nei de gidder vel ikke bry seg om sånne som oss. De får sikker mange sånne brev i løpet av mnd. Håper de en dag kan få opp øya og gjøre ting lettere for oss. Men det blir med håpet enn så lenge Nemlig det! En dag sitter spiren vet du! Og da var alt verdt det! Kan jo ikke gi opp før man har klart det! August går fort da! Da har dere vært tolmodige lenge, så skjønner godt at dere er veldig klare nå!! Vi hadde bare et strå, så nå prøver vi å velge ny donor, og er på god vei til det. Og vi har bestemt oss for å gjøre det på Oslo IVF. Eneste som stopper oss, er de penga Hadde det ikke vært for de hadde vi reist på første EL! Så vi får se hvor heldige vi er og hvor mye vi klarer å spare Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144399244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AIK Skrevet 18. juli 2012 #13 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei! Jeg har ikke erfaring fra Stork, men fra IVF-klinikken Oslo, og må si at vår opplevelse der har vært svært positiv. Vi er også to jenter. Det tok i underkant av en måned fra vi tok kontakt med klinikken til vi var inne til første samtale, og gikk rett på inseminasjon ved første mulighet etter det. Har prøvd to ganger nå, har to strå igjen inne på klinikken, så håper på klaff i august eller september Selv om det er litt "klinisk" hos dem, opplever vi at de tar seg tid til oss, både til å svare på spørsmål, informere og under selve undersøkelsene inseminasjonen. Man får hviletid alene sammen etter inseminasjonen, og myke, varme tepper, så litt kos er det også De to legene som jobber der er hyggelige og "lune" menensker (slik jeg opplever dem), og det hele virker veldig proft. Jeg føler meg veldig trygg der når jeg vet at de har så mye kunnskap og erfaring som de har. Håper disse erfaringene kan være nyttige for dere! Vi hadde heller ikke lyst på stresset og pengebruken det innebærer å reise til Danmark hele tiden. Jeg tror nå mindre stress kan ha litt å si for om man lykkes også Masse lykke til til dere!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144399275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 18. juli 2012 Så utrolig hyggelig å høre!! Du svarte på akkurat de tingene jeg har lurt på ang klinikken! Hehe.. Det hørtes mye mer koselig ut der enn det jeg hadde forestilt meg Var redd vi skulle miste hviletiden etter insemineringen, så det var veldig godt å høre at man får den der også Og ikke minst det at man blir like godt tatt imot selvom man er to jenter! Nå gleder jeg meg virkelig til å fortsette prosessen der! Tusen takk for at du tok deg tid til å dele deres erfaring og masse lykke til, til dere også! Håper spiren sitter på neste!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144399371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 små skatter Skrevet 18. juli 2012 #15 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei! Jeg har ikke erfaring fra Stork, men fra IVF-klinikken Oslo, og må si at vår opplevelse der har vært svært positiv. Vi er også to jenter. Det tok i underkant av en måned fra vi tok kontakt med klinikken til vi var inne til første samtale, og gikk rett på inseminasjon ved første mulighet etter det. Har prøvd to ganger nå, har to strå igjen inne på klinikken, så håper på klaff i august eller september Selv om det er litt "klinisk" hos dem, opplever vi at de tar seg tid til oss, både til å svare på spørsmål, informere og under selve undersøkelsene inseminasjonen. Man får hviletid alene sammen etter inseminasjonen, og myke, varme tepper, så litt kos er det også De to legene som jobber der er hyggelige og "lune" menensker (slik jeg opplever dem), og det hele virker veldig proft. Jeg føler meg veldig trygg der når jeg vet at de har så mye kunnskap og erfaring som de har. Håper disse erfaringene kan være nyttige for dere! Vi hadde heller ikke lyst på stresset og pengebruken det innebærer å reise til Danmark hele tiden. Jeg tror nå mindre stress kan ha litt å si for om man lykkes også Masse lykke til til dere!! Ja, dette kan vi også skrive under på Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144399390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AIK Skrevet 18. juli 2012 #16 Del Skrevet 18. juli 2012 Hyggelig å kunne være til hjelp Det med to jenter er helt uproblematisk og vanlig hos dem, og jeg synes det er litt fint å vite at han ene legen har vært en ivrig forkjemper for at også lesbiske skal ha rett til hjelp med å få barn, mange år før ekteskapsloven gjorde det mulig her til lands. Så ta kontakt med dem dere, når ferien er over (de har ferie ut juli) og dere har spart opp noen kroner igjen (for ja, DYRT er det, det kommer vi ikke utenom). Så håper vi på 2013-baby både hos dere og hos oss Håper å få høre om erfaringene deres også, når dere har vært der, og høre hvordan det går! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144399394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 18. juli 2012 #17 Del Skrevet 18. juli 2012 Nei de gidder vel ikke bry seg om sånne som oss. De får sikker mange sånne brev i løpet av mnd. Håper de en dag kan få opp øya og gjøre ting lettere for oss. Men det blir med håpet enn så lenge Nemlig det! En dag sitter spiren vet du! Og da var alt verdt det! Kan jo ikke gi opp før man har klart det! August går fort da! Da har dere vært tolmodige lenge, så skjønner godt at dere er veldig klare nå!! Vi hadde bare et strå, så nå prøver vi å velge ny donor, og er på god vei til det. Og vi har bestemt oss for å gjøre det på Oslo IVF. Eneste som stopper oss, er de penga Hadde det ikke vært for de hadde vi reist på første EL! Så vi får se hvor heldige vi er og hvor mye vi klarer å spare Nei,akkurat det vettu,at vi "vanlige dødelige" blir vel ikke tatt helt på alvor! Ja går fort til august nå,men har føltes veeeeldig lenge i starten! Men sånn er det med denne ventingen...tiiing taaaaar tiiiid! Og vips,er vi der Ser du fikk fint svar her,på hvordan det fakltisk ER på IVF klinikken,og det er jo helt supert! Hørtes nesten ut som Stork jo! Flott as! Skjønner dere gleder dere mer nå ja! Får håpe dere finner råd sånn etterhvert,slik at dere får satt igang. Synd at det er penger det skal stå på,men sånn er det dessverre for oss slitere... :-/ Uansett,nå er ihvertfall stedet bestemt,så da gjenstår det bare å få kommet igang! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144400743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 19. juli 2012 Bare meg123: Jeg veit! Dagene går fort, men timene går treigt! Iallefall når man tenker så mye på det, da tar alt laaaaaaaaaaang tid Ja jeg fikk kjempe fint svar! Tenkte det samme som deg, hørtes nesten ut som stork Så nå gleder jeg meg bare til de skal bli ferdig med sommerferie. Håper ikke de har lang ventetid på å komme inn til samtale Ja det er synd det er pengene det skal stå på, men som du sier så er det desverre sånn for oss som ikke kan gjøre det på gamlemåten Vi får bare tenke positivt og glede oss til den dagen det er vår tur Den dagen kommer, det er jeg sikker på!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144401445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Hyggelig å kunne være til hjelp Det med to jenter er helt uproblematisk og vanlig hos dem, og jeg synes det er litt fint å vite at han ene legen har vært en ivrig forkjemper for at også lesbiske skal ha rett til hjelp med å få barn, mange år før ekteskapsloven gjorde det mulig her til lands. Så ta kontakt med dem dere, når ferien er over (de har ferie ut juli) og dere har spart opp noen kroner igjen (for ja, DYRT er det, det kommer vi ikke utenom). Så håper vi på 2013-baby både hos dere og hos oss Håper å få høre om erfaringene deres også, når dere har vært der, og høre hvordan det går! Ingen ting er bedre enn det! Veldig godt å høre Det om han legen visste jeg ikke, det gleder hjertet mitt!!! Det gjør det jo bare enda bedre. Gleder meg til å komme igang! Ja vi skal ta kontakt med de når ferien er over. Vet du om det er lang ventetid på å komme inn der eller? Ja håper på 2013 baby på oss begge! Skal holde deg oppdatert når vi er kommet lenger i prosessen jeg vet du! Da titter jeg innom Du også? Endret 19. juli 2012 av solskinn86 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144401462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 19. juli 2012 #20 Del Skrevet 19. juli 2012 Hehe,ja tiiiing taaaar tiiiiid!!! Hvertfall når man gleder seg til noe! Nei,håper de ikke har noe særlig til venteliste der.Krysser fingrene for dere XXX Ja,man kan ikke msite håpet.Så èn dag vettu Weee! Spennende tid framover nå da,når vi er flere som skal starte igjen/opp igjen,etter sommeren Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144402530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AIK Skrevet 20. juli 2012 #21 Del Skrevet 20. juli 2012 Titter innom vettu Vi var overrasket over den korte ventetiden, tok under en måned fra vi sendte inn papierene til vi fikk første time (forsamtale med legen). Hvis dere ønsker å få det til så fort som mulig er det egentlig bare å fylle ut de skjemaene som ligger på hjemmesiden deres allerede nå og sende inn, ett helseopplysningsskjema for kvinnen hver av dere, og ett personaliaskjema. Så har de det når de kommer tilbake fra ferie Vet jo ikke om de har flere som venter nå, men jo fortere de har papirene, jo bedre, selvfølgelig. Vi ringte først for å høre om det var noe annet vi måtte gjøre først, men det var altså bare å sende inn, så tar de kontakt. De sender henvisning for blodprøver som dere kan ta hos Fürst, og gjør andre nødvendige undersøkelser selv. Blir noen runder med UL, for å sjekke eggstokker, livmor og eggposer, både ved første time og ved hver eggløsning... Fint med flere med oppstart etter sommeren, ja! Lykke til, både Solskinn86 og Bare meg123! Vi får ha en målsetning om spirer som sitter innen jul for alle tre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144403247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neferet Skrevet 20. juli 2012 #22 Del Skrevet 20. juli 2012 Åh, mÅlsetningen om spirer som sitter innen jul vil jeg ogsÅ være med pÅ! Selv om jeg ikke helt vet hvor lang tid det tar før vi er i gang, er det lov Å hÅpe!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144403320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AIK Skrevet 20. juli 2012 #23 Del Skrevet 20. juli 2012 Ja, det må du være med på, Neferet! Krysser fingre for deg også Hvor i prosessen er du/dere da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144403326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AIK Skrevet 20. juli 2012 #24 Del Skrevet 20. juli 2012 Åja, sÅ trÅden din om Riksen nÅ. HÅper dere kommer raskt igang! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144403336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neferet Skrevet 20. juli 2012 #25 Del Skrevet 20. juli 2012 Vi får krysse for hverandre alle sammen! Jeg håper vi får innkalling til samtale før vi reiser til Hawaii 16 september, så slipper jeg å lure på om brevet er kommet mens vi er borte... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953879-hvem-klinikk-skal-vi-velge/#findComment-144403341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå