Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er godt fornøyd med Safa sine. (skal du ha antiskli, så blir det vel kanskje krabbe-strømpiken, men gjør jo ikke noe at det er antiskli på knærne og).

Har ikke begynt i bhg ennå, men tror da det går greit med strømpebukse der.

Hei,

På nurket mitt har jeg alltids brukt vanlig strømpebukser med antiskli sokker utenpå både på barnehagen og hjemme hos oss :) Det funker som bare det.

De kalde dager er det kjekt å bruke litt tykkere typer, dem får man kjøpt på NameIt.

Fra høst til vår går ungene i "vår" bhg rundt i strømpebukse og body hele tiden mens de er inne. Liker godt janus sine strømpiser som man får kjøpt på coop obs. Det er gode myke ullstrømpiser med antiskli på knærne og under føttene :) anbefales!

Annonse

Safa sine ullstrømpebukser med antiskli har vært veldig bra. Bomullstrømpebukser har jeg så langt vært mer uheldig med, både når det gjelder Safa og Janus. Da har antiskli-bitene ramlet av. Her var Janus verst, for der ramlet alle på den ene foten av i første vask.

Tror vi kommer til å gå over til skinntøfler nå ved barnehagestart. Men det er mest fordi jeg ser at det blir verre og verre å finne strømpebukser med antiskli som er store nok. Det begynner også å bli litt håpløst å få på sko med antiskli på strømpebuksen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...