Gå til innhold

Kortid begynde jern tabletta og funke?? e so slapp og svimmel :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk svar på blodprøve for noken daga sida og legen sa eg hadde jernmangel.. no har eg tatt tabletta i 3 daga.. er lei av og bli sliten av ingenting og gå rundt og vere svimmel :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt nøyaktig, men legen min sa at det kunne ta litt tid da jeg begynte å ta dem. Prøv å få i deg lit c-vitaminer også. Det hjelper på jernopptaket. Drikk apelsinjuice, spis kiwi eller noe slikt. Lykke til! Det kommer seg etterhvert skal du se:)

Skrevet

Ja eg svelle dei ned med appelsinjuice :) ja håper de kjeme seg fort.. :)

Skrevet

Tror det er litt forskjell på hvilke piller du tar. Mener å huske det tok 1-2 uker sist jeg brukte Hemofer. De bør tas sammen med C-vitaminpiller, fikk jeg beskjed om.

Nå har jeg brukt Floradix (flytende), og den virket veldig raskt, etter kun noen dager. Har hørt at det er den som virker raskest.

Skrevet

Mine heite niferex og eg skal ta dei i 2 mnda... får kjøpe meg c-vitamin pille i tillegg til appelsin juice da :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra min lege at jeg heller burde ta flytende hemjern istedefor tabletter da det virker fortere. Så jeg gjorde det og følte meg bedre allerede etter to dager!

Skrevet

De va legen som skreiv dei ut til meg på resept og dei kosta 500 kr so eg kjøpe ikkje anna, me mindre dei ikj funka ivertfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...