Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en gutt for snart 6 mnd siden, merker jeg vil ha flere <3 De vokser så fort uten at man merker det, sitter og ser på bilder fra han ble født og det varmer i mamma hjertet <3

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kjenner til følelsen! Her er lilletupp litt over 4 mnd, og jeg er baby syk alt :-p ble jo gravid med henne i juni i fjor, da var storebror ca 4 mnd. Meeeen, samboeren er feridg med å få barn, så jeg må nesten bare prøve å døyve de følelsene/tankene.

Skrevet

Min minste er snart 10 mnd og jeg har det på samme måte. Lurer bare på hvordan jeg skal klare å overbevise mannen som mener det holder med de to vi er så heldige å ha fått... Vi har det veldig bra nå og slik vil han det skal fortsette. Men ønsket mitt om å få en til er veldig stort og ser ikke ut til å forsvinne.

Skrevet

Sånn har jeg det og,er skikkelig babysyk og lyst på en til.

Men han er bare 8 mnder så det hadde blitt veldig travelt gitt.

Tror vi ska vente med til,hvertfall til han er blitt to år å klarer seg litt mer selv.

Skrevet

Ja, ville blitt travelt å få tette barn, men så utrolig mye moro de små ville fått sammen etterhvert. Selv leter jeg etter gode argumenter for å få mannen til å ønske et barn til like mye som meg, men det er ikke lett gitt. Overgangen fra en til to har hos oss gått over all forventning og mannen koser seg like mye som meg med barna. Skulle derfor ønske han ville ha en til...

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Å, jeg kjenner at jeg er sÅ glad for at jeg ikke tenker pÅ den mÅten lengre. Deilig Å vite at jeg aldri skal gÅ gravid mer eller igjennom spedbarnstiden igjen (sÅ fort minstemann pÅ 5 mnd kommer helt over den!).

NÅ har jeg to flotte og friske barn, og selv om det hadde fristet med flere barn etterhvert, sÅ kommer nok alltid fornuften min til Å si stopp. Rett og slett fordi jeg synes det er forferdelig Å gÅ gravid, ikke noe gøy Å ta ks og mÅ ogsÅ innrømme at jeg ikke er noe som helst glad i spedbarnstiden. Men etter at de har fylt 1 År, da blir det morsomt da :)

Skrevet

Jeg elsker spedbarnstiden jeg koser meg sååå masse og jeg gruer meg til den er over. men samtidig så stolt når han vokser og lærer. Jeg vil ha 3 barn for da får vi plass til hele familien i en bil, hehe, og kjenner mange eldre som angrer på at de ikke fikk fler for når man blir eldre er det barna som er der for deg og som du har glede av også.

Men kan hende det holder med 2 altså, jeg skal vente til han er 2 for da er de jevne til og få glede av hverandre, men han er eldre og klarer mer ting selv.

Det er den største gleden i livet helt klart

Skrevet

Min lille snuppe er 9 mnd og først nå har jeg fødselen såppass på avstand at jeg kan vurdere en til.

Rart, for jeg har allid sett meg selv som enten barnløs, eller med toppen ett barn, men nå kjenner jeg at jeg gjerne vil gjøre det en gang til (minst!). Det er jo den største lykke i verden :) sukk <3 :)

Mannen er også gira så det er egentligvbare å kjøre på, men jeg tenker det er lurt å komme litt tilbake i jobbtralten før jeg blir gravid igjen. Hvordan fungerer det mtp foreldrepenger/permisjonspenger igjen? Er det basert på siste 6 mnd eller?

Skrevet

Min lille snuppe er 9 mnd og først nå har jeg fødselen såppass på avstand at jeg kan vurdere en til.

Rart, for jeg har allid sett meg selv som enten barnløs, eller med toppen ett barn, men nå kjenner jeg at jeg gjerne vil gjøre det en gang til (minst!). Det er jo den største lykke i verden :) sukk <3 :)

Mannen er også gira så det er egentligvbare å kjøre på, men jeg tenker det er lurt å komme litt tilbake i jobbtralten før jeg blir gravid igjen. Hvordan fungerer det mtp foreldrepenger/permisjonspenger igjen? Er det basert på siste 6 mnd eller?

Lurer på om det holder å være tilbake å få en lønn når du er i fast jobb. Men er ikke helt sikker! Har man ikke fast jobb må man iallefall jobbe 6 md. Men du opparbeider foreldrepenger når du er sykemeldt også. Tilfelle du blir det!

Skrevet

Jeg er enig med Kira-en av hver, vil gjerne ha en til (vi har en fra før), men likte ikke å gå gravid eller spedbarnstiden. Håper det går bedre med nestemann om vi er så heldige å få en til:) Vi reiser endel så en på hver er fint!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...