Gå til innhold

Hvor mange dager igjen torsdag 12. April?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 dager igjen her!! Og har hele tiden hatt det for meg at ho kommer i morgen. OG vi tror vi endelig har funnet navn, et sjeldent ( bare 23 i Norge som heter og står ikke engang på noen plass i navnestatistikken), var jaggu på tide. Trodde en stund hun skulle forbli navnløs. OG i natt har jeg sovet godt!! Jippidag!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennende :-) her er det vel 18 dager igjen :-)

Skrevet

42dager igjen :)

Skrevet

April??? Hihi :-)

Uke 38 i dag, og 16 dager igjen her :-)

Skrevet

ehhh hallo ja.. April?!?! Tror den skrivekontrollen på iphonen lever sitt eget liv

Skrevet

5 dager over termindatoen i dag. Kjedelig og bare gå og vente.

Skrevet

9 dager her. jubler over at jeg kan se et en sifret tall! :) men regner vel med at jeg må gå litt over :P

Skrevet

44, kun 4 små dager igjen til jeg han kalle meg høygravid, selv om jeg har sett sånn ut i noen uker allerede... :D

Skrevet

25 dager:) 26 dager til jeg blir satt i gang hvis ikke huleboeren kommer før...

Skrevet

47 dager her. Fortsatt ikke i nærheten av å finne navn. Kjenner d ligger på meg, men litt tullete egentlig for det popper nok opp :) lykke til :)

Skrevet

32 :) snart på tyve tallet. Lurer på om magen har sunket litt....

Skrevet

10 dager! Og alt er klart! Hun kan bare komme :)

Skrevet

5 dager og har veldig lyst til at han skal komme snart. Var til kontroll i går og han ligger over det grønne feltet på symfysemålingen, så her trengs det ikke mer oppfeiting;)

Skrevet

7 dager til termin i dag :) - men fuglene vet når frøknen min finner det for godt å ta turen ut i friluft.

Dessverre sa en synsk dame til meg for en stund siden at babyen ville komme "før tiden" , og det gir jo rom for falske håp - men det ser ikke slik ut nå, gitt ;)

Godt jeg lot kynismen min råde, og ikke tok spådommen for god fisk. Hadde følt meg RIMELIG snytt nå hvis jeg hadde satt 100% lit til det.

Skrevet

gratulere med navnevalg! :) her er det bare 11 dager igjen nå :)

Skrevet

25 dagar att!

Skrevet

17 dager (+ helt sikkert 7 dager på overtid) dvs 24 dager....

Skrevet

Termin i morgen. Veldig klar for at hun skal komme nå.

Gjest Adventstjerna
Skrevet

36... Tikk..... Takk........

Skrevet

2 dager til termin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...