Gå til innhold

Hvorfor ser man alltid så jævlig ut på håret etter å ha vært hos frisøren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette er en gjenganger blant alle jeg snakker med, time hos frisøren = hjem og vaske og style selv.

KLippen i seg selv blir fin, men så setter de igang å style og jeg ser helt jævlig ut hver gang.

Ett eneste unntak, og det er når jeg har vært i salongen til Jan Thomas, men herrgud, har jo ikke råd til å bruke ei halv årslønn hver gang det er på tide med klipp...

Skrevet

Det har jeg også lurt på. Ser ikke ut på håret etter et frisørbesøk. Skulle tro de kunne klare å style folk på håret, men....

Skrevet

Argh, det lurer jeg også på. Denne gangen måtte jeg vaske det tre ganger før det ble noenlunde bra igjen....

Var skikkelig hormonell og tok nesten til tårene bare for en dårlig hårdag... :D

Skrevet

Kjenner til problemet :P

Blir ekstra "flott" når de begynner å føne på krøllene mine...

Jan Thomas har aldri sluppet til oppi kråkereiret mitt, og det er nok like greit :D

Skrevet

Hva koster det hos Jan Thomas da?

Skrevet

Hm...jeg ser alltid bra ut på håret etter frisørtimene. Men må alltid hjem og ta en dusj for det klør noe helt j....etter hver time.

Skrevet
Hva koster det hos Jan Thomas da?

Sist jeg var der betalte jeg 1900 med klipp og glansvask... (mot 1/3 hos lokal frisør.....)

Ikke hos JT selv da, han tar jo ikke "vanlige dødelige kunder", men hos en av stylistene hans som er veldig god.

HI

Skrevet

Sist jeg var hos frisøren ble jeg så forbanna at jeg lovet meg selv å aldri bruke den salongen igjen. Var ikke langt ifra at jeg måtte rote frem høytrykkspyleren for å spyle ned kråkereiret de hadde laget.

Ett tonn av stylingprodukter gikk med, og ikke nok med det , men de prøvde å prakke på meg all denne dritten også.

Trenger jeg noe sier jeg ifra, men det har de visst ikke skjønt.

Skrevet

Sist jeg var hos frisøren var jeg så fornøyd som aldri før og tok masse bilder for å kunne huske hvor bra det var :D

Kjenner forøvrig ikke til problemet. Er sjelden hos frisøren, men synes resultatet blir bra og har ikke behov for å dra hjem og fikse håret :)

Gjest Mentha
Skrevet

Er stort sett alltid fornøyd jeg. Nesten så jeg heller blir litt trist ved tanken på at jeg snart må vaske håret og så ordne det helt på egenhånd. Herlig når noen andre gjør det for meg.

Skrevet

Jeg er alltid fornøyd, jeg! Frisøren min kjenner meg og stilen min, så jeg ber henne bare om å finne på noe fint. Nest etter mannen min er det henne jeg er mest lojal mot ;)

Om dere alltid er misfornøyde når dere kommer fra frisøren, så burde dere kanskje bytte frisør, eller i det minste be om at de dropper stylingprodukter?

Skrevet

synes ikke det var avskrekkene pris hos jt jeg......jeg betalte 1600 kr hos den lokale frisøren for en stund tilbake for klipp,farge og noen usynlige striper..

FøN derimot er tydeligvis gratis og grusomt jævla stygt:LOL: hvorfor MÅ de trøkke den helsikkes blÅsemaskinen oppi der hver gang??? jeg bare spør...

Gjest Morn du
Skrevet

Det går faktisk an å si nei takk til styling og alt krims de vil tilsette håret. Selv trenger jeg ikke å vaske eller ordne med håret etter å ha vært hos frisøren, alltid fornøyd :)

Skrevet

I blant kan det jo hende man ikke er fornøyd fordi stylisten fikser håret på en annen måte enn en selv er vant med....?

Dersom jeg hadde vært misfornøyd hver gang, tror jeg faktisk jeg ville byttet frisør. Og så tror jeg nordmenn kunne vært flinkere til å fortelle hvordan man vil ha håret og evt stylingen, og tørre si fra dersom man ikke skulle være fornøyd :)

Skrevet

Det er dessverre mange semi-dårlige frisører der ute. Jeg har bare møtt på 2 stk som jeg har vært fornøyd med. - og sikkert 10 som burde tatt fagbrevet igjen, evt byttet jobb.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg elsker å være hos frisøren, tar meg ett glass hvitvin mens de fikser opp i ødeleggelsene, går alltid derfra med nydelig hår, og godt humør!

Skrevet

Jøss, nå ble jeg skikkelig misunnelig på dere, dere må da ha fantastisk fint hår og sveis?

Jeg er alltid superfin på håret når jeg går ut av frisørsalongen, men når jeg vasker det så er det ikke fint lengre. Jeg har forøvrig langt, tykt hår med masse "frizz". Jeg får det aldri fint og glatt selv slik som de gjør i salongen.

Skrevet

Jeg elsker å være hos frisøren, tar meg ett glass hvitvin mens de fikser opp i ødeleggelsene, går alltid derfra med nydelig hår, og godt humør!

Seriøst? Får du vin hos frisøren? Hvor?? Jeg skjønner jeg må bytte frisør, selv om jeg alltid ser finest ut på håret rett fra frisøren ...

Skrevet

Kanskje hun drikker seg fin på håret? ;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Seriøst? Får du vin hos frisøren? Hvor?? Jeg skjønner jeg må bytte frisør, selv om jeg alltid ser finest ut på håret rett fra frisøren ...

Jeg fikser håret på Soliis på Solli plass i Oslo, det var Podium før. Baren er i første etasjen, salongen i andre etasjen. Kan få alt mulig der =) Jeg bruker det ofte som et lite vorspiel, drar dit blir fin på håret og setter meg i baren når jeg er ferdig stylet :) Jeg starten nesten alltid en velykket kveld på Soliis! Anbefales!

Skrevet

Her er det rett i dusjen etter en tur hos frisøren! Ser nesten verre ut når de er ferdig å style, enn før jeg klippes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...