Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Går det an, og i tilfelle, hvordan gjør jeg det? Trenger de helt grunnleggende tingene - de du regner med at alle forstår av seg selv
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Sett inn minnepennen i siden på pcen. Du finner et rektankulert hull som skal passe med minnepennen. Husk å sette inn rett vei ellers kan du knekke festene - ødelagt! Vent. Det popper opp et vindu der du får flere valg. Velg importer. Legg merke til i hvilken mappe bildene legges i. Hvor i all verden har du vært de siste 10 årene hvis du ikke kan det elementære??? Jeg er sjokka.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Sett inn minnepennen i siden på pcen. Du finner et rektankulert hull som skal passe med minnepennen. Husk å sette inn rett vei ellers kan du knekke festene - ødelagt! Vent. Det popper opp et vindu der du får flere valg. Velg importer. Legg merke til i hvilken mappe bildene legges i. Hvor i all verden har du vært de siste 10 årene hvis du ikke kan det elementære??? Jeg er sjokka. Beklager at jeg sjokkerte deg, men takk for svar likevel. Det du beskriver, er det jeg alltid har gjort, men denne gangen får jeg det ikke til kanskje bildene er låst på en eller annen måte.... Jaja, jeg får bare prøve igjen da data for dummies
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Sett inn minnepennen i siden på pcen. Du finner et rektankulert hull som skal passe med minnepennen. Husk å sette inn rett vei ellers kan du knekke festene - ødelagt! Vent. Det popper opp et vindu der du får flere valg. Velg importer. Legg merke til i hvilken mappe bildene legges i. Hvor i all verden har du vært de siste 10 årene hvis du ikke kan det elementære??? Jeg er sjokka. Beklager at jeg sjokkerte deg, men takk for svar likevel. Det du beskriver, er det jeg alltid har gjort, men denne gangen får jeg det ikke til kanskje bildene er låst på en eller annen måte.... Jaja, jeg får bare prøve igjen da data for dummies Det som har skjedd er at minnepennen har blitt forstyrret. En klok mann fortalte meg at hvis vi tar ut minnepennen uten å koble fra, skjer dette med bærbare duppeditter. Det du nå må gjør er å sette inn minnepennen og gå til datamaskin og hente den der. Den går ikke automatisk lengre. Mest sannsynlig aldri mer.. Spørs hva slags maskin du har, men windows 7: åpne mappen med bildene, velg datamaskin(lokal disk C) i venstre marg, trykk på ikonet som viser din minnepenn. Hvis den ikke dukker opp der er den ødelagt. Du var da ikke så grønn som du sa da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå