Gå til innhold

Spørsmål til klarsynte? hvordan ser dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere ser ånder. Ser dere de da som om de står i rommet eller er det mer sånn at det kommer bilder i hode?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vil ikke akurat kalle meg klarsynt, for jeg har null kontroll over hva og når jeg ser ;) Men det hender seg tidt og ofte at jeg ser noe/noen.

Her varierer det, av og til ser jeg de i selve rommet, kan beskrive nok så godt hvordan de ser ut osv. Mens andre ganger kjenner jeg bare lukt/hører bestemt lyd, og får opp "bilde" av noen i hodet mitt. Har også drømmer hvor jeg ser folk som en gang har bodd på den plassen jeg overnatter/sover.

Skrevet

Her går det bl.a i lyder, lukter, ser skikkelser. Noen ganger kommer det bilder opp i hodet, og noen minutter -timer senere så skjer det jeg har sett. Synest det var skummelt da jeg var yngre, men nå synest jeg det er spennende:)

Skrevet

Det er ikke alle klarsynte som``ser``noe som helst.Kan være en fornemmelse,kuldefølese,lukt,hårene reiser seg osv.Jeg ser de hvis jeg defokuserer,men da bare som en gele-masse og ikke en menneskeskikkelse. Alle kan lære dette,bare meld deg på kurs med Deborah Borgen fra Fornemmelse for mord(TV norge).Et supert kurs som forandret livet mitt til det bedre:)

En venn av meg er født klarsynt og ser de døde like klart som levende mennesker,så klart at han ofte ikke klarer å skille de før de døde plutselig går gjennom veggen o.l- Det er i følge han ingen gave og ikke morsomt i det hele tatt.Mennesker som har dødd brått,feks i en ulykke ser forferdelige ut da de enda ikke vet at de er døde.Det er heller ikke slik at døde sjeler vandrer rundt overalt,ofte kan man kjenne energi i et rom,men alle mennesker legger igjen energi der de er..

Skrevet

Jeg ser de ikke fysisk, men føler deres tilstedeværelse, kan kjenne berøring fra dem og kan snakke med dem. Jeg har ikke evnen til å se altså, men har hatt to opplevelser hvor de har vist seg. Ene gangen var Jesus og den andre gangen Metatron. Så de kan vise seg hvis de vil.

Jeg er veldig restriktiv på hvem jeg vil ha kontakt med. Det er alltid noen ute i etern som vil ha kontakt og har noe de vil si til oss, men at de er på den andre siden er ikke ensbetydende med at de er "høyt utviklet" som sjeler. Jeg forholder meg til erkeenglene og mestere fordi de ser gjennom illusjonene her på jorda og de snakker alltid kjærlighetens språk.

Skrevet

Fasinerende! :)) Kanskje noen av dere ser når fødselen her starter? ;)) hihi..

Skrevet

Jeg går ikke rundt og definerer meg selv som klarsynt. Vet jeg har en del evner, men jeg er ikke klar for å åpne opp ordentlig enda. Da jeg var barn skremte det meg bare. Nå er jeg veldig fascinert, men det får komme når tiden er riktig...

Men, det hender jeg "ser" ånder, vanskelig å forklare. Noen ganger en "fornemmelse" andre ganger en slags fortetning av energi der personen er. Andre ganger kan jeg beskrive hva de har på seg, men det kommer opp som indre bilder, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. De som kommer tydeligst opp kommer opp forholdsvis tydelig ift en del informasjon om dem. Ganske morsomt en gang jeg overnattet i et eldgammelt hus med masse historie (bare positivt), hver kveld kom det flere gamle som ville "pakke" dynen rundt meg. To av de gamle damene var ordentlig fnisete og tullete, og etter noen kvelder måtte jeg be dem om å være stille så jeg kunne sove ;) Da kom de bare akkurat idet jeg la meg og etter det var de stille. Senere fikk jeg vite at det var to damer som hadde vært bestevenninner bestandig, a la Tuppen og Lillemor, som hadde vært veldig mye i et huset.

Jeg har også "testet" det med en venninne som ser dem tydeligere enn meg. En gang fikk jeg en veldig tydelig fornemmelse av en mann, skrev ned hva jeg følte om ham (ca alder, kroppsbygning og utseende, klær, forhold til meg, tidsepoke og nasjonalitet). Spurte deretter min venninne om hun så ham. Siden hun ikke liker å innrømme at hun ser dem, pratet hun det bare bort, men til slutt sa hun hva hun så og det forholdet jeg hadde hatt til denne mannen en gang. Det stemte med det jeg hadde skrevet ned - helt ned til klærne og nasjonaliteten, som var veldig utypisk ift der vi var.

Synes det er spennende, men er likevel ikke rede til å åpne ordentlig opp. Delvis fordi ikke alt er like positivt ved det, og ikke alle energier er positive. Men jeg har blitt flinkere til å være tydelig på hva som er mitt rom osv og hvor jeg vil ha fred, så nå kan det gå lenge mellom hver gang jeg føler noen.

Har visst også en del healende evner også, men må lære mer for å evt bruke det. Jeg har en vestlig medisinsk bakgrunn yrkesmessig, så det er jo stikk i strid med "sunn fornuft".... Likevel kan jeg ikke benekte at jeg både ser ting og at jeg har noen evner. Men, er ikke klar til å ta tak i det fullt ut, så det får vente :)

Skrevet

Kun fornemmelse av energier og lyder her. Jeg har ikke sett noen, men jeg føler de nær meg i hele kroppen. Kan ikke kontrollere det, så det dukker opp når det føler for, og det er slettes ikke alltid jeg kan "ta inn" noe på et sted som er hjemsøkt. Så jeg trenger nok trening.

Jeg er overbevist om at det er noen som går igjen her vi bor, og siden det er et hus som har vært i familien i mange generasjoner er det langt ifra umulig. Iflg steder jeg har energilesninger fra, og ting jeg har hørt bli sagt har familien også en teori om hvem det er. Synes det er spennende, og innimellom litt skummelt ;)

Og så har jeg varme hender. Heller ikke det kan jeg kontrollere, men de " skrur seg på" når jeg trenger de. De blir så varme at jeg føler at de gløder. Mannen i huset er veldig glad for det, ettersom han sliter med vond rygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...