ChristinaSS Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Har de siste 4-5 dagene hatt noen merkelige smerter i området rundt livmoren. Akkurat samme smerter som jeg hadde like etter min lille gullgutt ble født for 20mnd siden (altså når livmoren krympet etter fødselen) De kan til tider være så ekstrem at jeg nesten ligger i fosterstilling på gulvet når det står på som værst. Men varer som regel bare 1 minutt eller 2, og har det jevnlig iløpet av dagen og natten, enkelte dager mer enn andre. Kjennes rett å slett ut som jeg har en fødsel i full gang. Jeg og min samboer var litt "utålmodige" etter p-sprøyte og ventet bare 4 dager og ikke 7 som jeg burde :-/ Det er nå 4 uker siden siste mens, har tatt to tester men begge har vært negative. Noen som har opplevd noe lignende? Kan egentlig ikke skjønne annet enn at jeg er gravid, men når testene er negative, vet jeg liksom ikke hva jeg skal tro.
79kvinne Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Hei jeg tålte ikke p-sprøyta, fikk smerter i underlivet. måtte slutte på den etter noen få mnder.
ChristinaSS Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2012 Jeg har brukt p-sprøyte i snart 7 år (med noen pauser innimellom), og har aldri hatt noen lignende reaksjon før, så synes det er litt rart om jeg plutselig skulle begynne å reagere slik på den. Men skal aldri si aldri :-)
79kvinne Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 tror nok ikke du skal reagere slik på den da nei. hadde smerter i livmoren og ene siden da jeg var gravid for noen mnd siden. strekk smerter kalte legen det. du får vente noen dager og ta ny test om ikke tr kommer. ? hvis smertene fortsetter kan det være greit å få det sjekka ut uansett om resultat av testen. ikke behagelig akkurat med slike smerter nei håper det går over fort.
ChristinaSS Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2012 Ja får smøre meg med tålmodighet å dra å kjøpe en test igjen imorgen =)
79kvinne Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 har hamstret billigtester jeg, de er kjekke og ta til. gikk med endel siste mnd da kroppen ikke oppførte seg. må få høre hvordan det går da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå