Gå til innhold

Hva er smart å kjøpe i 2-års gave?

Anbefalte innlegg

Har noen gode tips til meg? :)

Lillegull i huset blir to år i august. Skulle gjerne gjort meg nytte av andres erfaringer før jeg kjøper noe som vesla ikke får bruk for.

Hva med trehjulssykkel? Blir den egentlig noe særlig brukt? Kanskje det er lurt å bare kjøpe en liten tohjulssykkel med gode støttehjul? Ikke vet jeg.

Håper noen har et og annet tips å komme med.

Tusen takk :)

Fortsetter under...

Jenta mi fikk trehjulssykkel da hun var 2år og den ble egentlig ikke brukt før hun var over 2.5år. Det var først da hun fikk ordentlig glede av den siden det var da det gikk opp et lys for henne hvordan man syklet.

Før det så bare satt hun litt på den før hun syns det ble kjedelig siden hun ikke klarte å sykle på den.

I ettertid så angret jeg på kjøpet og skulle heller kjøpt balansesykkel til henne.

Andre gaver til 2 års dagen som ble mer brukt var lekekjøkken (blir enda brukt flittig så det var et godt kjøp). Dukkevogn og dukke - dette bruker hun enda, men ikke fullt så mye som da hun var 2.

Til jul fikk hun et stort dukkehus fra svigers og et togbord fra oss (liknende det de har på polarn o pyret butikkene). Begge deler var stor suksess og hun bruker de enda i en alder av snart 3år.

Jenta mi fikk trehjulssykkel da hun var 2år og den ble egentlig ikke brukt før hun var over 2.5år. Det var først da hun fikk ordentlig glede av den siden det var da det gikk opp et lys for henne hvordan man syklet. Før det så bare satt hun litt på den før hun syns det ble kjedelig siden hun ikke klarte å sykle på den. I ettertid så angret jeg på kjøpet og skulle heller kjøpt balansesykkel til henne. Andre gaver til 2 års dagen som ble mer brukt var lekekjøkken (blir enda brukt flittig så det var et godt kjøp). Dukkevogn og dukke - dette bruker hun enda, men ikke fullt så mye som da hun var 2. Til jul fikk hun et stort dukkehus fra svigers og et togbord fra oss (liknende det de har på polarn o pyret butikkene). Begge deler var stor suksess og hun bruker de enda i en alder av snart 3år.

Takk for tips! Balansesykkel har jeg ikke tenkt på før. Det må jeg sjekke ut.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...