Gå til innhold

AnonymeAnine :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden sist :-) Hvordan går det med gutten din nå? Ser han fortsatt blir sondet. Har han fått knapp/peg? Fått noe svar på hvorfor han er svak i kroppen? Spiser han noe selv da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Gutten min har fått knapp nå. Han spiser fremdeles ikke noe selv - han er jo mett hele tiden:-) men han elsker vannflaska si. Vi har fremdeles ikke noe diagnose på ham, men det er ikke så viktig lenger. Han utvikler seg fint på tross av hindringene han har:-) hvordan går det med jenta di? Håper hun spiser bra!

Skrevet

Godt å høre at han utvikler seg normalt :-) Hva er målsettingen for at han skal spise selv da? Er han interessert i mat?

Jenta mi går det bedre med. Måltidene har vært ganske bra i snart 5 mnd nå. Må fortsatt avlede henne til visse måltider, og hun er veldig kresen, men hun spiser nå bra, er mer interessert i mat,og går opp i vekt. Er glad for hver dag som går bra. Jeg sliter fortsatt med "ettervirkninger" av dette, men det blir sakte men sikkert bedre det og :-)

Skrevet

Håper hun fortsetter med den positive utviklingen. Jeg forstår hva du mener med "ettervirkninger", man tenker jo konstant på dette. Gutten min må nok gå opp i vekt før vi kan trene seriøst på spising. Vi har slitt med vektoppgang hele tiden. Han er 13 mnd og har fremdeles ikke nådd 8 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...